Hotel Ducale
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel Ducale





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Antico Doge
Venetië centrum
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 157
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Triestina, 5, Favaro Veneto, Mestre, VE, 30173
Over deze accommodatie
Hotel Ducale
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Altieri
Hotel Altieri
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Bar
7.4 van 10, Goed, 884 beoordelingen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.70 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.80 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning tijdens bepaalde periodes mogelijk en alleen gedurende bepaalde uren beschikbaar.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ducale Mestre
Hotel Ducale
Hotel Ducale Mestre
Hotel Ducale Hotel
Hotel Ducale Mestre
Hotel Ducale Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ducale
Beoordelingen
7,0
Goed
7,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Erika, Den Haag
25 okt 2015
Goedkoop en handig gelegen hotel voor trip Venetië
Erika
8/10 – Goed
Jeroen, IJmuiden
18 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf, Venetië prima bereikbaar met OV
Jeroen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Voldoende als je een vroege (of late) vlucht hebt
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldige ervaring, geweldig hotel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Rotterdams stel
25 feb 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor zo'n prijs
Rotterdams stel
8/10 – Goed
Nel, Rotterdam
12 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel voor uitstapje Venetie
Nel
10/10 – Uitstekend
Jelle de Boer, Assendelft, Nederland
23 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk en behulpzaam
Jelle de Boer
8/10 – Goed
Trouwborst, Zoetermeer
12 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service
Goede service en attente receptioniste
Trouwborst
8/10 – Goed
Ron, Amersfoort
28 mrt 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine doch nette kamer op betrekkelijke goede loc
Ron
6/10 – Redelijk
miguel
Reisde met partner, Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
miguel
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Léo
12 okt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Léo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nico, Hamburg
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nico
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Virgilio
6 okt 2025
Positief: Personeel en service
Virgilio
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
omar
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
omar
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
2 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Anna
Reisde met partner
18 sep 2025
Negatief: Voorzieningen
Anna
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sonia
31 aug 2025
Sonia
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Jaison
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaison
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Fabio
9 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Obbroprio

Fabio
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Antonella
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonella
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Amy
22 jun 2025
Amy
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Antonina
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Antonina
2 nachten verbleven in mei 2025

















