Hotel Grifoni

1.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Venetië, op wandelafstand van Rialtobrug

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Grifoni

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (1) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donsdekens, Select Comfort-bedden
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 25 per persoon)
Interieur
Balkon
Deluxe kamer, balkon, uitzicht op de stad | Badkamer | Een douche, een regendouche, gratis toiletartikelen, een haardroger

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe kamer, uitzicht op de stad

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 kingsize bedden en 2 eenpersoonsbedden

Luxe kamer, uitzicht op de stad

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden en 4 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, balkon, uitzicht op de stad

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, Meerdere bedden, uitzicht op de stad (2)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 kingsize bedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, balkon, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sestiere San Polo 2606, Venice, VE, 30125

In de buurt

  • Rialtobrug - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Piazzalle Roma - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Grand Canal - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • San Marcoplein - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Basiliek van San Marco - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Venetië Santa Lucia - 13 min. wandelen

Restaurants

  • ‪Bar Ai Nomboli - ‬2 min. wandelen
  • ‪Ciak Snack Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Pizza 2000 - ‬5 min. wandelen
  • ‪Bar Rialto da Lollo - ‬2 min. wandelen
  • ‪Ristorante Osteria da Fiore SRL - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Grifoni

Hotel vlak bij Rialtobrug
Dicht bij Piazzalle Roma en San Marcoplein ligt Hotel Grifoni, waar gasten onder andere kunnen genieten van vervoer van/naar de luchthaven. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Select Comfort-bedden, donsdekens en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en verwarming

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 35 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 25 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 1688
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Binnen de 2 weken voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5-10 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.ve.it/en/ om de betreffende datums te bekijken en een vrijstelling aan te vragen.
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Je dient uiterlijk 7 dagen voor de aankomstdatum contact op te nemen met de accommodatie om de check-in te regelen.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 15.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 95 per voertuig (enkele reis)
  • Betaald parkeren: EUR 35 per dag
  • Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1W3P52NKQ
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grifoni Boutique Hotel Venice
Grifoni Boutique Venice
Grifoni Boutique
Grifoni Boutique Hotel Hotel
Grifoni Boutique Hotel Venice
Grifoni Boutique Hotel Hotel Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Grifoni?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Grifoni voor parkeren?

Parkeren kost EUR 35 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Grifoni inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Grifoni uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Grifoni een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 95 per voertuig.

Waar staat Hotel Grifoni?

Dit hotel ligt in San Polo, op 10 minuten wandelen van Basiliek van Santa Maria Gloriosa dei Frari en Rialtobrug. Ook Piazzalle Roma en Grand Canal liggen op een kwartiertje wandelen. Station Venetië Santa Lucia ligt op 13 minuten wandelen en naar Venetië (XVQ-Station Venezia Santa Lucia) is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Grifoni

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 221 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 221 beoordelingen

8,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10

Excelente hotel y la ubicación sumamente cerca de todo. El cuarto muy lindo y el baño de igual forma. Quiero felicitar el echo de que tenía un secador de pelo con un difusor y agradezco el echo de que tengan difusor ya que soy rizada.
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10

Do not book this hotel- there is no one at the property and no response when you message or call. We called because the AC was not working, they said they would send someone, no one came. Parking says it’s on site and it is not, we had a hard time finding parking and when I reached out hours before we arrived I didn’t get a response but 2 days after we checked out. Lots of hotels in the area, pick a different one.
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10

The central area was good. Really convenient was the grocery store right across the walk and the two restaurants right beside were good quality and price. Inconvenient was the no AC allowed at all if the outdoor temp is below 25°C. The windows open and along with the outside air comes the outside noise. But, that's Venice. The shower was small. Might be difficult for a bigger person. All things considered, was pretty good.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10

1 nacht verbleven in april 2025

10/10

This was an excellent hotel - well placed and comfortable ☺️
1 nacht verbleven in april 2025

10/10

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10

1 nacht verbleven in maart 2025

4/10

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10

1 nacht verbleven in januari 2025

2/10

Como dicen las otras opiniones, si quieres perder tu dinero esta es la opción y expedía es complique dado que les expones la situación y el fraude que hacen con los turistas y no hay forma de que los hagas entrar en razón y terminas pagando lo doble.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10

1 nacht verbleven in december 2024

10/10

The room was clean and comfortable. There is no front desk but you can communicate with the hotel through WhatsApp. It is a bit of a walk to the main areas.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10

Great service
1 nacht verbleven in november 2024

8/10

Ottima struttura in posizione centralissima
2 nachten verbleven in november 2024

10/10

2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10

The hotel was nice but we prefer to stay somewhere that has an actual front desk when traveling, if there are any issues its nice to ask someone in person to speak with, we also noticed there were no hooks for hanging things & there was a family next door with a baby & several small children that were very active so & we could hear them speaking, crying & running up & down in the room & the stairs, we asked for a fan or to turn on the "fan" mode on the a/c system to help tune out the noise but that was not allowed, so I would say bring ear plugs but the place was clean & the restaurant across the street was EXECELLET, its not high end but is VERY GOOD!
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10

4 nachten verbleven in oktober 2024

8/10

Foi razoável, o ar condicionado não funcionava.
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10

Good place and easy to move around
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10

A lovely 4-night stay at this hotel. We didn’t have any problems with the key codes for the building and the room as they were sent through to us in advance. The room we had was large, comfortable and freshened up daily. The location is great - close to the train station and near lots of great shops, restaurants and cafes. The only negative is that the walls of the hotel are really thin, and so you can hear people coughing and walking around in the rooms nearby. We didn’t find this too much of an issue, however, but something to bear in mind if you’re looking for a really quiet hotel!
4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10

I travel 60-70 nights a year. This was probably the most unorganized and unhelpful hotel I've ever stayed at. As others have pointed out- they have no front desk, so they send two links- one is for checking in online, the second is to pay the city taxes. The first link they sent was obviously broken, and they didn't respond to a request for a correct link for almost 3 weeks. I finally had to call FIVE times the day before check-in- their Whatsapp wasn't working, they weren't receiving emails, they weren't receiving text messages. They didn't respond to hotel.com messages either. Finally hotels.com called their number and got them to send an actual email with the correct links after I told them I would cancel the reservation if it wasn't received (remember, no way to enter the hotel!). Upon arrival- their advertised air conditioning didn't work, and the thermostat was dead. I called their support line- the lady on the phone, who couldn't have been more unhelpful, demanded proof that the thermostat was dead, and asked for a video. So I sent a video- she was supposed to call me back, and did not. At that point I wrote it off. Do NOT stay here under any circumstances if you wish to actually enjoy your stay in Venice.
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10

It was cold and management won’t not turn on heat at night also there is no staff on site in case you need anything.
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10

If I could give a 0 I would. They kept sending broken links to upload documents. It took forever to get that sorted with them, but eventually we did. Then come check in time and they never sent the codes to get into the room. I had to find another hotel at 10pm. I texted and called them at 7pm (was supposed to have the code at 3) and no response. The next morning they casually text, sorry we forgot to send you the codes. They wanted me to then come at that moment. I said no. Completely unprofessional to leave people stranded because they forgot. Expedia eventually did a refund. The relocation service on Expedia though was not good. The only thing they could come up with was a hotel 45 minutes outside of Venice. I did a search at 10pm and made one phone call and had a new hotel. Not sure why Expedia had such a hard time.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10

O
2 nachten verbleven in september 2024