Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Delle Rose





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Ventilator
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Ventilator
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Ventilator
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Ventilator
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Ausonia Hungaria
Lido
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 241 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Millosevich, 46, Mestre, VE, 30173
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

a&o Hostel Venezia Mestre
a&o Hostel Venezia Mestre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.70 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari t/m 31 december betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 10 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 8.00 per nacht
- Toeslag voor late check-in: EUR 20 als je incheckt tussen 23.00 uur en 02.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1OAHXDF6H
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 juni tot 15 september.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Delle Rose
Delle Rose Hotel
Delle Rose Hotel Mestre
Delle Rose Mestre
Delle Rose Hotel
Delle Rose Mestre
Delle Rose Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Delle Rose
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location for a visit to Venice
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Peggy, Amsterdam
22 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, zeer vriendelijk personeel

Peggy
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Voor 'koffie' moet je bijbetalen!?
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
MARILOU
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARILOU
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Harold
Reisde met partner
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harold
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Bernd
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid
Bernd
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
Reisde met partner
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Robin
29 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sibel
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sibel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Van
Reisde met familie
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aderith
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aderith
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Fiona
Reisde met een groep
17 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Larissa
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Larissa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dinesh
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dinesh
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
didier
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super rapport qualité prix
didier
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rocío
Reisde met familie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rocío
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Elise
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elise
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
Reisde met familie
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa
Rafael
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alessandra, Everett
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandra
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rosangela
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel perfeito para ficar o tem que quiser.
Rosangela
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Carla
13 feb 2025
Carla
2 nachten verbleven in februari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Activiteiten