Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 4 min. rijden - 3.0 km
Paleis van Ubud - 4 min. rijden - 3.3 km
Saraswati-tempel - 4 min. rijden - 3.3 km
Apenbos van Ubud - 4 min. rijden - 3.6 km
Campuhan Ridge Walk - 5 min. rijden - 4.3 km
Lokaal vervoer
Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 79 min. rijden
Restaurants
La Baracca Ubud - 4 min. rijden
Andong Teras Restaurant - 9 min. wandelen
Namaskara Coffee & Superfoods - 3 min. rijden
Babi Guling Gung Cung - 4 min. rijden
Gangga Coffee Ubud - 11 min. wandelen
Over deze accommodatie
The Kayon Valley Resort Ubud
Hotel met een luxe stijl niet ver van Apenbos van Ubud
Geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin bij The Kayon Valley Resort Ubud. Bij Kepitu Restaurant & Bar, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor internationale gerechten. Naast een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
Gratis parkeerplaatsen
Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en conciërgeservice
Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zorgen voor volop comfort dankzij privézwembaden en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en ligbanken
Regendouches, diepe ligbaden en gratis toiletartikelen
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Met zijn tweeën/besloten dineren
Snackbar/delicatessenwinkel
Restaurants ter plaatse
Kepitu Restaurant & Bar
Dingen om te doen
Bibliotheek
Buitenzwembad
Sportschool
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij het onthaal
Wasserij
Gastendiensten
Aanzoek-/romantische pakketten
Conciërgeservices
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Buiten
Aan een rivier
Ligstoelen aan het zwembad
Parasols bij het zwembad
Terras
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Geen lift
Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
Meer
Aparte rookruimtes
Gebouwd in 2016
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Extra bed (toeslag)
Ligbank
Luxe beddengoed
Badkamer
Aparte badkuip en douche
Badjassen
Diep bad
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Regendouche
Entertainment
Lcd-tv met kabelzenders
Privézwembad
Eten en drinken
Apart eetgedeelte
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Airconditioning
Apart zitgedeelte
Bureau
Individueel ingericht
Individuele aankleding
Kluisje
Woonkamer
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.30 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Renovaties en sluitingen
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen die jonger zijn dan 15 worden niet toegelaten in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 15 jaar of ouder zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 750000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 600000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
Toeslag voor extra bed: IDR 750000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Doerians en andere voedingsmiddelen met een sterke geur zijn niet toegestaan bij deze accommodatie.
Het gebruik van drones en apparaten voor luchtsurveillance is niet toegestaan bij deze accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 15 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Udhiana Resort
Udhiana Ubud
Udhiana Resort Ubud
The Kayon Valley Ubud Ubud
The Kayon Valley Resort Ubud Ubud
The Kayon Valley Resort Ubud Hotel
The Kayon Valley Resort Ubud Hotel Ubud
Veelgestelde vragen
Beschikt The Kayon Valley Resort Ubud over een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.
Zijn huisdieren welkom bij The Kayon Valley Resort Ubud?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent The Kayon Valley Resort Ubud voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij The Kayon Valley Resort Ubud inchecken?
Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij The Kayon Valley Resort Ubud uitchecken?
Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.
Biedt The Kayon Valley Resort Ubud een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 600000 per voertuig.
Waar staat The Kayon Valley Resort Ubud?
Dit luxe hotel ligt aan een rivier, op 2,3 km van Spiritueel Centrum Sinar Suci en op 3,6 km van Apenbos van Ubud. Ook Ubud Peliatan Balerung Stage en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud liggen op 3 km afstand.
Beoordelingen over The Kayon Valley Resort Ubud
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 41 beoordelingen
10 - Uitstekend
36
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 41 beoordelingen
8 - Goed
4
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 41 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 41 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 41 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Pascal
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top resort!
Klasse in een oase van rust met super vriendelijk personeel
Pascal
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mathilde
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the Kayon resort when we first arrived in Bali. The staff was amazing and very attentive. Our room was lovely and the view on the jungle was great. Breakfast is also amazing, one of the best breakfast we had in a hotel before. They have a shuttle avalaible to the centre of Ubud which is helpful. Overall would love to come back again.
Mathilde
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Clarence
25 apr 2025
Positief: Netheid
Clarence
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marquez
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would definitely recommend this property to anyone who’s looking to celebrate a special occasion like honeymoon or anniversary. The staff go above and beyond to make sure that you’re well taken care of during your stay.
Marquez
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Calvin
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property. A little secluded unless you take a quick 5 min drive. More of a couples getaway vibe. Wish there was a little more to do at the resort.
Calvin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel for honeymoon
Really recommend this hotel! From the moment we got there, we saw how the staff was so helpful, professional and happy. They made sure we had the best days there. The hotel is amazing, the bedroom is wonderful (perfect for honeymoon) and the food was great!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Leizel Ann
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked this hotel for my parents and they couldn’t stop talking about their stay and how lovely the place is as well as how friendly and accommodating the staff is ! They LOVEDD the food as well and the all the packages they had to offer. Definitely 10/10 recommend from them
Leizel Ann
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
zalman
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zalman
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Burak
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing experience best hotel staff ever seen very friendly helpful and respectful everything well just perfect resort is totally amazing there’s nothing to say about negative things strongly recommend to everyone
Burak
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kedi
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice villas. Nice staff.
Kedi
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pedro
20 dec 2024
Pedro
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Martina
Reisde met een groep
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel, sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, wir hatten eine Pool Villa, das Zimmer war wie auf den Fotos, tolle Aussicht ins Valley und wir hatten regelmäßig Besuch einer Affen Familie, obwohl das Hotel so ruhig liegt sind es mit dem Transfer nur ca. 10 min. In die Innenstadt, zu Fuss ca. 40 min. Allerdings an einer stark befahren Straße deshalb nicht zu empfehlen
Wir würden dieses Hotel sofort wieder buchen
Martina
15 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yannik
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic!
Oasis of tranquility and freedom in the jungle, close to the hectic center of Ubud.
Would definitely recommend.
Yannik
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Anja Elisabeth, München
Reisde met partner
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Bietet viel Privatsphäre und der Service ist ausgezeichnet. Baustelle oberhalb leider teilweise hörbar
Anja Elisabeth
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Oliver
Reisde met partner
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
solid hotel. nice view from the rooms(after we moved from room 101 which is the typical first room = next to entrance, reception, restaurant).
a bit outdated interior, especially in the rooms.
very friendly proactive staff.
Oliver
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place. Very quiet and such friendly staff.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Joseph
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful room and view. Can’t say enough good things about the hotel and experience
Joseph
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Derek Michael
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff absolutely fantastic, nothing was a problem for them at all and looked after us 👌👍
Derek Michael
10 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Colin
Reisde met partner
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed a fabulous 4 night stay at Kayon Valley. The staff were all very attentive (we’d seen previous reviews mentioning being badgered by staff at breakfast about plans for the day with a ‘salesy’ slant but we found this not to be the case). Staff just wanted the guests to know what the hotel itself and surrounding area had to offer (free guided walks/free shuttles to and from Ubud centre, spa treatments, local attractions etc). We did not find it pushy (but can understand that others might) but clearly something the hotel management had instilled in its staff. Perhaps this could be eased off a little.
Other than some very minor picky points (nowhere to hang hand towels, interior hall light switch being on the outside of the room, annoying bonfires making it untenable to enjoy the balcony at times) it was very well done. The safe in our room didn’t work but once we reported it, that was quickly remedied.
The food was excellent, the monkeys that visit most mornings were cheeky and the welcome was very hospitable. They chime a gong when new guests arrive which is a nice touch.
Great entertainment with local dances and a very talented duo of keyboard and vocals. If we’re back in Ubud, we’ll certainly stay here again.
Colin
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Pedro
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was super friendly, the jungle scenery from the rooms is amazing and breakfast great. Really recommend staying here
Pedro
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jonathan
23 mei 2024
Jonathan
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kakeru
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten