The Hava Ubud A Pramana Experience
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor The Hava Ubud A Pramana Experience





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
8 jan - 9 jan 2026
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Design suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (with Daily Afternoon Tea) laden

Design suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (with Daily Afternoon Tea)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Exclusieve suite (with Daily Afternoon Tea) laden

Exclusieve suite (with Daily Afternoon Tea)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (with Daily Afternoon Tea) laden

Deluxe Twin kamer (with Daily Afternoon Tea)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea) laden

Deluxe tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Suite Room
Alle foto's voor Hava Room laden

Hava Room
Alle foto's voor Suite Room with Pool laden

Suite Room with Pool
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Penestanan, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
The Hava Ubud A Pramana Experience
Gelijkaardige accommodaties

The Sankara Resort & Spa
The Sankara Resort & Spa
- Zwembad
- Spa
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 406 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
28 dec - 29 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 250000 voor volwassenen en IDR 175000 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: IDR 650000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Hava Ubud A Pramana Experience Ubud
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Hava Ubud A Pramana Experience
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,6
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Samuël
23 dec 2024
Samuël
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Bobbytah
Reisde met familie
21 nov 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen
Bobbytah
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sabine, Lanaken
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Roya
25 dec 2025
Roya
4 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Esteban Araya
4 dec 2025
Esteban Araya
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
George Patrick Smith
Reisde met partner
29 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George Patrick Smith
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Heidi, Colville
Reisde met familie
23 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heidi
10 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Stephan, London
21 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Edward, Boulder
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kaori, Nerimaku Takamatsu 4-26-6
9 nov 2025
Kaori
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jaelen
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Jaelen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffery
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffery
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Erika
29 okt 2025
Erika
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
DaJanae
25 okt 2025
Negatief: Personeel en service
DaJanae
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Rintu
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rintu
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MICHEL
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A découvrir
MICHEL
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yoseph
23 sep 2025
Yoseph
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anay
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anay
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
slavko
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
slavko
8 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Seantelle Rose
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seantelle Rose
11 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Camilla
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camilla
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
2 nachten verbleven in augustus 2025








