The Hava Ubud A Pramana Experience

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Design suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (with Daily Afternoon Tea)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 65 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Exclusieve suite (with Daily Afternoon Tea)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 77 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer (with Daily Afternoon Tea)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer (with Daily Afternoon Tea)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2

Suite Room

  • Max. aantal: 2

Hava Room

  • Max. aantal: 2

Suite Room with Pool

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Penestanan, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Bali Vogelwandelingen - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Campuhan Ridge Walk - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Paleis van Ubud - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 3 min. rijden - 3.3 km
  • Apenbos van Ubud - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 75 min. rijden

Restaurants

  • ‪Alchemy - ‬7 min. wandelen
  • ‪Zest - ‬11 min. wandelen
  • ‪TYGR UBUD - ‬6 min. wandelen
  • ‪Arcadia Restaurant - ‬13 min. wandelen
  • ‪Serai Restaurant - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Hava Ubud A Pramana Experience

Hotel met een luxe stijl niet ver van Campuhan Ridge Walk
The Hava Ubud A Pramana Experience bevindt zich dicht bij Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud en biedt een tuin, een wasserij en een open haard in de lobby. Geniet van een body scrub, een ayurvedische behandeling of een gezichtsbehandeling bij Hava Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een feestzaal en conciërgeservice
  • Bagageopslagruimte, massage- en behandelingsruimtes en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 56 kamers hebben veel comfort dankzij open haarden en luxe beddengoed, bovenop leuke bijkomstigheden zoals kussenmenu's en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Smart-tv's van 43 inch met digitale zenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 250.000 voor volwassenen en IDR 175.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Uname

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte (91 centimeter breed)
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Smart-tv van 43 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Open haard
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 650000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 250000 voor volwassenen en IDR 175000 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: IDR 650000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Hava Ubud A Pramana Experience Ubud
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel
The Hava Ubud A Pramana Experience Hotel Ubud

Veelgestelde vragen

Beschikt The Hava Ubud A Pramana Experience over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij The Hava Ubud A Pramana Experience?

Vandaag, 23 nov. 2025, kost een verblijf bij The Hava Ubud A Pramana Experience van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2025 min. € 88,41, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij The Hava Ubud A Pramana Experience?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Hava Ubud A Pramana Experience inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Hava Ubud A Pramana Experience uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The Hava Ubud A Pramana Experience?

Dit luxe hotel ligt in het centrum van Ubud, op 2 km afstand van Campuhan Ridge Walk en Apenbos van Ubud. Ook Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Hava Ubud A Pramana Experience

9,6

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

9,6

Voorzieningen

9,8

Personeel en service

9,4

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 219 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 264 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 264 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Silke

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig kleinschalig hotel, zeer vriendelijke bediening, lekker ontbijt, goede ligging. Enkel de akoestiek in de kamers kan beter. We raden dit hotel zeker aan!
6 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Samuël

5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Bobbytah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
Bij de ontvangst hebben ze niet gerekend op 3 personen en de hele week hebben we maar 2 handdoeken ontvangen en hebben we dagelijks erom moeten vragen. De badkamer was heel vies en veel schimmel. Vieze glazen werden niet dagelijks opgeruimd op de kamer. De ligmatrassen bij het zwembad waren ook vies. Heel veel vliegen bij het eten en vers fruit en niks om de vliegen weg te jagen . Ontbijtbuffet was beperkt en de shuttle naar het centrum reed niet altijd. Door deze slechte ervaringen zijn we een dag eerder vertrokken uit The Hava. Positief: spa was netjes en goed, vriendelijk personeel en dagelijjs vers fruit op de kamer.
7 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Sabine, Lanaken

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in the Hava and will not be the last time! Realy everything was great! The room, the staff, the pool... just the right place to be in Ubud!
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Heidi, Colville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the staff and our stay.
10 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Stephan, London

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff here are amazing - had a great stay. The cooking class was fun too!
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Edward, Boulder

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best service experiences that we have ever had. My wife needed a wheelchair, that was furnished one at no charge, and our room moved to the ground floor. We took advantage of their Balinese cooking class and were delighted by the staff and the results. Even our departure was excellent! The hotel staff contacted the transfer company to ensure that the driver allowed sufficient time to meet our flight and provided us with a box breakfast due to our early departure. The facilities were beautiful, but the service ........ Sublime!
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jaelen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only stayed here for 1 night for the first night of our trip in Bali and it was the perfect choice. So clean, great air conditioning, and staff was so nice and even celebrated my birthday in the room and at dinner. The cafe that is connected to it was beautiful and had lots of food options. Would highly recommend to anyone going to Bali
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Jeffery

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean. Best atmosphere ever. Good food. Safe. You get treated like royalty. Live good music in the evening. We loved it.
2 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Erika

2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

DaJanae

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Rintu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great rooms! loved the room and bathroom with a fancy bathtub! the shuttle service to ubud market was very useful.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Victoria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hava Ubud is a special place to stay, not just for its beautiful surroundings, feeling of calmness throughout, but the staff. Everyone from the cleaners, waiting/restaurant staff, chefs, through to management were so lovely and welcoming, this made our stay feel that extra special. Rooms were always spotless, eating at the restaurants were fun, learnt loads about the local culture and venturing out on the recommended tours were a highlight of our stay. We look forward to coming back soon
6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Yoseph

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Anay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The personnel was very nice and warm also the place was very clean and very convenient location.
8 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

slavko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Seantelle Rose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an excellent resort to stay at. The food was great, rooms comfortable and service was top notch. Highly recommended.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

simone

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very stylish and tranquil hotel with lovely welcoming and helpful staff. Set in an areas just outside the main centre but a walkable distance or the hotel provides a shuttle service. Lots of restaurants, cafés and shops in the immediate area. staff
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ubud

Beautiful staff well kept grounds. The room was a little on the smaller side with a huge bathroom. The spa was wonderful and the food was very good.
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rent og roligt

Meget fint, rent og roligt og meget venligt personale
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kristine Folland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2025