Pertiwi Bisma Ubud

3.5-sterrenaccommodatie
Resort aan een rivier met een volledig uitgeruste spa en een lokale shuttleservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Pertiwi Bisma Ubud

Een buitenzwembad en parasols bij het zwembad
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Tuin
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Superior kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 twijfelaars

Villa (Joglo)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 30 m²
  • Uitzicht op de vallei
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 twijfelaars

Premier kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een sofabed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
  • 34 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Joglo House

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Premier Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Superior room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Bisma, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Apenbos van Ubud - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Paleis van Ubud - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Pura Dalem Ubud - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Campuhan Ridge Walk - 11 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 85 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ibu Rai Bar & Restaurant - ‬16 min. wandelen
  • ‪Donna - ‬16 min. wandelen
  • ‪CP Lounge danceclub & bar - ‬19 min. wandelen
  • ‪Tukies Cafe - ‬4 min. rijden
  • ‪Watercress Cafe Ubud - ‬16 min. wandelen

Over deze accommodatie

Pertiwi Bisma Ubud

Resort vlak bij Apenbos van Ubud
Vlak bij Pertiwi Bisma Ubud vind je Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud. Gasten genieten hier van een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Trakteer jezelf op een massage, een lichaamsbehandeling of aromatherapie bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Bisma Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad met parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis lokale shuttleservice en meertalig personeel
  • Bagageopslagruimte, barbecues en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Pertiwi Bisma Ubud bieden leuke voordelen zoals airconditioning en badjassen, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders en een dvd-speler
  • Balkons of terrassen, gratis kinderbedden en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 100.000 voor volwassenen en IDR 50.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Bisma Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Dvd-speler
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan een rivier
  • Barbecue
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Lcd-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: IDR 400000

Speciale incheckinstructies

Je wordt per shuttlebus naar de accommodatie gebracht. Contacteer de accommodatie hiervoor minstens 72 uur voor de reis via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 300000.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 600000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 600000 (enkele reis)
  • Toeslag voor laat uitchecken: IDR 400000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Pertiwi Bisma 2
Pertiwi Bisma 2 Hotel
Pertiwi Bisma 2 Hotel Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud, Bali
Pertiwi Bisma 2 Resort Ubud
Pertiwi Bisma 2 Resort

Veelgestelde vragen

Beschikt Pertiwi Bisma Ubud over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Pertiwi Bisma Ubud?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Pertiwi Bisma Ubud voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Pertiwi Bisma Ubud inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Pertiwi Bisma Ubud uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van IDR 400000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Pertiwi Bisma Ubud een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 600000 per voertuig.

Waar staat Pertiwi Bisma Ubud?

Dit wellness resort ligt in Stadscentrum van Ubud, op 15 minuten wandelen van Apenbos van Ubud, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Ook Puri Lukisan-museum en Pura Dalem Ubud liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over Pertiwi Bisma Ubud

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 292 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 292 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 292 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 292 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 292 beoordelingen

8,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tobias

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie van dit verblijf is perfect als je vanuit het centrum van Ubud de omgeving wil verkennen, zowel lopend als met ander vervoer. Het verblijf heeft twee mooie zwembad, lief personeel en alles is schoon en netjes. Wij komen zeker terug.
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Soukaina

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The outside gardens is pretty but when you go inside its a disappointment. The bathroom is old /nasty and ugly. The bed was like a stone very hard we couldn’t sleep. Also we saw everywhere big ants in the room wich one bite me and left a big irritated spot for days! We left the morning after with this complaint but they didn’t returned our money.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Paula Cornelia Theodora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon, vriendelijke staf
5 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Hendrik

Positief: Personeel en service
Prima hotel, maar badkamer heeft een opknapbeurt nodig en handdoeken zijn aan vervanging toe. Mooi zwembad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mooi en rustig gelegen hotel

De straat was 's avonds erg donker om naar een andere straat te lopen waar alle shops en restaurants waren. Ik was verbaasd waarom het bureau in de badkamer stond: had het liever in de kamer zelf gehad. Je moest wel veel trapjes op en af door het hele resort. Niet altijd even handig als je slecht ter been bent. Gratis shuttlebus naar het centrum van Ubud maar terug niet.

8/10 – Goed

Adrianus, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel met vriendelijk personeel. Aanrader!

Vriendelijk en gastvrij personeel. Schone kamers. Gratis shuttleservice, WiFi en zwembad. Goede keuken. Tot twee maal toe geboekt op dezelfde trip. Lopen naar het centrum is goed te doen, maar in de rustige straat zitten ook genoeg eetgelegenheden.

10/10 – Uitstekend

Veronica, Utecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gaaf verblijf in Ubud en zeer aan te bevelen

Een heerlijk verblijf mooi zwembad hele aardige bediening en personeel.Goede adviezen en regelen van uitstapjes.Echt vakantie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

prima

Het is een prima hotel, niet groot, mooi zwembad in een rustige omgeving en toch dicht bijhet centrum. Alles op loopafstand.

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great spot, nice place
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Simona

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with 2 swimming pools, friendly and attentive staff, and easy to walk to centre. Delicious breakfast too.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I lived my stay here. Absolutely beautiful and lovely staff.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very welcoming and friendly, the room I stayed had good contemporary features, only let down is there breakfast option pastry, cold boiled eggs. Other than that the hotel is well designed with the pools situated amongts greenery
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Bharti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sonia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really liked our stay. We had a hut style room by the pool though we only had one free socket. The pool at the far end and grounds were great. Could do with more loungers. The breakfast was lovely and we ate there for one meal in the evening which was very good. The surrounding area (on the street) was dirty and had constant traffic either scooters or cars and the pavements were dodgy like most of Ubud.
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Chalotte-Amalie Leininger

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overnatnings stedet lå langt fra centrum og der blev ikke gjort ordentligt rent. generelt gammelt og slidt hotel og slet ikke det værd i forhold til prisen
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Indira

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Emilie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Veldig bra!

Vi var to jenter som bodde her 4 netter og det var veldig bra. De ansatte er veldig hjelpsomme og vennlige. Det er veldig rent og vedlikeholt. Ville absolutt ha kommet tilbake. Det er mye gåavstander som er veldig fint.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not enough light to ready in the bed without eBook Reader
7 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Güney

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Emma Møller

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sarah, balaruc les bains

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnels au top!!! Et hygiène parfaite 😊😊
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Gabrielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hôtel! The site is so beautiful and the staff was amazing. Always smiling and remembering my name. The room was spacious and comfortable. Well located away from the busy street
3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Natalie

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Shelley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the waterfalls inside and out makes it very quiet pool great easy access to Sanur boardwalk and shopping
2 nachten verbleven in februari 2025