Pertiwi Bisma Ubud
Resort aan een rivier met een volledig uitgeruste spa en een lokale shuttleservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Villa (Joglo) laden

Villa (Joglo)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een sofabed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Joglo House
Alle foto's voor Premier Room laden

Premier Room
Alle foto's voor Superior room laden

Superior room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Bisma, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Pertiwi Resort & Spa
Pertiwi Resort & Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 321 beoordelingen
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 600000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 600000 (enkele reis)
- Toeslag voor laat uitchecken: IDR 400000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pertiwi Bisma 2
Pertiwi Bisma 2 Hotel
Pertiwi Bisma 2 Hotel Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud
Pertiwi Bisma 2 Ubud, Bali
Pertiwi Bisma 2 Resort Ubud
Pertiwi Bisma 2 Resort
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pertiwi Bisma Ubud
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Soukaina
27 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Soukaina
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Paula Cornelia Theodora
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula Cornelia Theodora
5 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Hendrik
18 dec 2016
Positief: Personeel en service
Hendrik
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en rustig gelegen hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Adrianus, Utrecht
2 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met vriendelijk personeel. Aanrader!
Adrianus
10/10 – Uitstekend
Veronica, Utecht
9 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaaf verblijf in Ubud en zeer aan te bevelen
Veronica
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Joanna
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Simona
13 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simona
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Karin
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Hassan
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Hassan
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Bharti
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bharti
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sonia
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonia
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Chalotte-Amalie Leininger
Reisde met partner, Reisde met familie
13 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chalotte-Amalie Leininger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Indira
1 apr 2025
Indira
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra!
Emilie
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Güney
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güney
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
5 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Emma Møller
3 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Emma Møller
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah, balaruc les bains
Reisde met een groep
27 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gabrielle
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Gabrielle
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Natalie
24 feb 2025
Natalie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shelley
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shelley
2 nachten verbleven in februari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels in Portofino
- JAZ Costa Mares
- Hotels in Rhodos
- Eurotel Lanaken - Different Hotels
- Hotels nabij Dierenasiel van Potosi
- ReeHorst
- Romantik Hotel Santer
- Estepona Hotel & Spa Resort
- Campings en stacaravans Eeklo
- Mahagiri Resort Nusa Lembongan
- Hotels in Neurenberg
- Sebatana Private Reserve
- Hotels in Arendonk
- NHHotels-hotels in Roeselare
- Kanvaz Village Resort Seminyak
- Boetiekhotels in Stadscentrum van Rome
Autoverhuur
Activiteiten
Vakantiehuizen