Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een buitenzwembad, in de buurt van Apenbos van Ubud

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Villa

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 150 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Sriwedari No. 14, Tegallantang, 14, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Spiritueel Centrum Sinar Suci - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Paleis van Ubud - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Saraswati-tempel - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Campuhan Ridge Walk - 17 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 77 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Baracca Ubud - ‬15 min. wandelen
  • ‪Seniman Coffee Studio - ‬6 min. wandelen
  • ‪Babi Guling Gung Cung - ‬15 min. wandelen
  • ‪Jolted - ‬14 min. wandelen
  • ‪Titik Temu - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia

Hotel vlak bij Markt voor Traditionele Kunst van Ubud
Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia is niet ver van Paleis van Ubud en verwent gasten met een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Gebouwd in 2014

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 06.00 uur tot 23.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 450000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Citrus Tree Villas Mangosteen
Citrus Tree Villas Mangosteen Apartment
Citrus Tree Villas Mangosteen Apartment Ubud
Citrus Tree Villas Mangosteen Ubud
Citrus Tree Villas - Mangosteen Ubud, Bali
Citrus Tree Villas Mangosteen Hotel Ubud
Citrus Tree Villas Mangosteen Hotel
Mangosteen Ubud Premier Hospitality Asia Hotel
Mangosteen Premier Hospitality Asia Hotel
Mangosteen Ubud Premier Hospitality Asia
Mangosteen Premier Hospitality Asia
Mangosteen Premier Hospitalit
Mangosteen Hotel Private Villa Ubud
Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia Ubud
Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia Hotel

Veelgestelde vragen

Beschikt Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 20.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Tegen een toeslag zijn er parkeerplaatsen beschikbaar. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 450000 per voertuig.

Waar staat Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Ubud, op 15 minuten wandelen van Spiritueel Centrum Sinar Suci, Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 2,7 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Mangosteen Ubud by Premier Hospitality Asia

7,6

Goed

8,0

Netheid

7,0

Locatie

8,4

Personeel en service

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 82 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

SurajmMaharjan, Sydney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff and location was good as well. There was a pool right in front of our room. They can improve on their restaurant menu though.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was nice. Spacious. Service ok. Musty smell. Lizards in the rooms as the hotel is in the heart of Ubud.
8 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Great venue. Friendly staff. However they didn’t have ironbox upon request. And also the receptionist is not at desk at all times So it gets pretty scary after a while.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห้องพักสะอาดดี ไม่มีเครื่องทำน้ำอุ่น พนักงานไม่ได้เติมครีมอาบน้ำและแชมพูให้ระหว่างพัก และมีฝุ่นที่เตียงเสริมนิดหน่อย
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Brandt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel! Limpio, buena ubicación, con piscina muy importante para poder refrescarse después de un día de visitas!
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Staff and service, Rooms clean and everything as expected
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Olivia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small rooms and small hotel but good service and nice interior.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Julien Gerald

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

RC

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival of the hotel there was no one at reception to check us in. We were probably the only two in the whole hotel within the time we were there. There was also a food menu but most of the options were unavailable, this was a hassle as we were so hungry and were too far out from the centre of Ubud. We were also not told about the huge building beside the hotel which was under construction and made a lot of noise. After trying one night in the hotel we decided to check out and change hotels!
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

KITA

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
セントラルまでは往復タクシー。ビラは只広い。マクラがどれも臭う。シャワールーム排水が最悪。近くのレストラン、besideが美味しい。特にスープはどれも。お値段お手頃でオススメ!
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

10 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Lo stile moderno e minimal dell'hotel é gradevole.
10 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

mahmoud

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DON"T GO

I booked Mangosteen hotel for 6 days and I checked out after 30 mins , the hotel is a 1 star hotel and I'm not sure why its 4 stars on Hotels.com , there is a new building in front of the hotel and once my wife opened the window some local people were staring at us, i tried to put my money in the safe lock but it didn't work. no one from the staff asked me why i want to check out and they charged me 250,000 RP for a 15 min taxi "most expensive taxi during my stay in Bali" I DON"T RECCOMEND IT
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale gentile sempre disponibile e cordiale, la struttura non è delle migliori ma può andare
12 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the courteous staff. The walking up the stair to the room was very inconvenient without the help of an elevator.
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slightly better than a hostel

Booked a non-refundable 28-day stay but left after only 11 nights (and checked into a Marriott). Housekeeping and food need improvement: I frequently needed to request toilet roll and shampoo/shower gel (when both are clearly empty) and was occasionally left without towels or a duvet cover, all of which are worn and/or soiled; the toilet seat also unattached itself during my stay. Other guests could be heard from my room—particularly if you stay in #103 beside the stairs—and wifi could be spotty with calls frequently dropping. Food menu is limited and basic, and having to order the night before plus state seating time—every single day—would have been a nuisance had staff not been so pleasant, the only redeeming quality about Mangosteen. However, there wasn't always someone at reception—an indication of understaffing or inefficiency—so guests were frequently venturing into the kitchen for assistance. I’d also agree with other reviewers that the location is manageable but a bit far from town. Overall, this establishment appears poorly managed by parent company, Premier Hospitality Asia, so I will be steering clear of all its properties in future.
28 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super piscine acceuil sympa !! Chambres trés propres
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Awful.............. noisy and unclean. Expensive. Check in almost impossible
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

HH

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Stephen, Western Australia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly enough. The place is quite quiet if you're looking for that. It is an hours drive from airport, so, for us arriving at midnight, it was too far... We were very disappointed in the room. It smelled so terribly like mould that we ended up checking out early after two nights, instead of 4. Even when we left, the clothes we wore in that room smelled. Unfortunate! Wouldn't go back.
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインを担当してくれた男性スタッフの対応が丁寧でした。ホテルからウブド王宮まで徒歩20分、モンキーフォレストまでは40分くらいです。朝食は前日にフロントで選ぶスタイルで、ナシゴレン・ミーゴレン・卵料理・パンケーキから選べます。カットフルーツとジュースもあって美味しかったです。また泊まりたいです!
3 nachten verbleven in juni 2019