Hotel-restaurant Trogir
Gezinsvriendelijke hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Hotel-restaurant Trogir





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Comfort tweepersoonskamer, uitzicht op zee
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Comfort driepersoonskamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Alle foto's voor Familiekamer, uitzicht op zee laden

Familiekamer, uitzicht op zee
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sinjska Ulica 8, Trogir, 21220
Over deze accommodatie
Hotel-restaurant Trogir
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Monika
Hotel Monika
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 275 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.33 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.67 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 75.00 per persoon (retour)
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 15 per dag
- Valetparkeerkosten: EUR 15 per dag
- Toeslag voor lang parkeren (openlucht): EUR 15 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 75 per huisdier, per dag, maximum EUR 100 per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 480.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel-restaurant Hotel Trogir
Hotel-restaurant Trogir
Hotel-restaurant Trogir Hotel
Hotel restaurant Trogir
Hotel-restaurant Trogir Hotel
Hotel-restaurant Trogir Trogir
Hotel-restaurant Trogir Hotel Trogir
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel-restaurant Trogir
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Charlotte
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlotte
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Charlotte
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlotte
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
maja
Reisde met familie
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
maja
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Margje
27 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel met prima service!
Margje
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Allan
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Langinier
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Langinier
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Valentina
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentina
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lakisha
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lakisha
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kristine Amundsen
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kristine Amundsen
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Herman
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herman
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gaudissart
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaudissart
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sergii
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sergii
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Salvatore
Reisde met partner
3 jun 2025
Salvatore
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomas
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A lucky choice!
Tomas
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dijana
Reisde met een groep
15 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most welcoming hostess
Dijana
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Justy
Reisde met een groep
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justy
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met partner
22 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Nina
Reisde met familie
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
kathleen
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kathleen
1 nacht verbleven in augustus 2024








