Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kinosaki Yamamotoya





Kinosaki Yamamotoya biedt onder andere een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen) en een bar. Geniet van een 24-uurs openbaar bad om tot rust te komen. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

643 Kinosaki-cho Yushima, Toyooka, Hyogo-ken, 669-6101
Over deze accommodatie
Kinosaki Yamamotoya
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2160 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kinosaki Yamamotoya Inn
Yamamotoya Inn
Yamamotoya
Kinosaki Yamamotoya Ryokan
Kinosaki Yamamotoya Toyooka
Kinosaki Yamamotoya Ryokan Toyooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kinosaki Yamamotoya
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
31 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
SHING WAI
5 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHING WAI
1 nacht verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old, overpriced, and tired hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 feb 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
ebv, 広島市
Reisde met een groep
11 okt 2020
ebv
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
とも, 大阪
26 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とも
1 nacht verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jun 2020
悪く無いのだがガッカリ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jun 2020
便利な場所にあります。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
TAKANORI
20 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKANORI
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
LiMin
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



LiMin
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
chao-jung
Reisde met familie
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chao-jung
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
NOBUYUKI
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
KENJI
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KENJI
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
marion
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon moment
marion
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beautiful garden view in summer!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
shaon
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shaon
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Wilson
Reisde met een groep
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilson
1 nacht verbleven in mei 2019