Hotel Nereida
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nereida





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een douche met hydromassage
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zwembad laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zwembad
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avinguda Grècia, 61, Torroella de Montgrí, 17258
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Coral Boutique by gaiarooms
Hotel Coral Boutique by gaiarooms
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 53 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 6 voor volwassenen en EUR 6 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 20 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 4 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie HG-001025
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nereida Torroella de Montgri
Nereida Torroella de Montgri
Hotel Nereida Hotel
Hotel Nereida Torroella de Montgrí
Hotel Nereida Hotel Torroella de Montgrí
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nereida
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2023
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
JL
Reisde met partner
10 aug 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JL
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met familie
9 sep 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
4 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Monique
13 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herhaling vatbaar


Monique
13 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Peter
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk/netjes
Peter
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Jacob
8 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
5 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
R
7 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig klein hotel van alle gemakken voorzien
R
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Rob
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
7 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
9 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen, uitstekende prijs/kwaliteit
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel, overal vlak bij
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Prims prijs kwaliteit verhouding
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Veerle, Belgium
19 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel !!!
Veerle
7 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Jean-Pierre
10 dec 2024
Jean-Pierre
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Alevtina
16 okt 2024
Alevtina
15 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kjersti
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjersti
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
6 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jean-Michel
Reisde met een groep
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean-Michel
7 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
STEPHANE
15 sep 2024
Positief: Netheid
STEPHANE
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Patricia
13 sep 2024
Buena eleccion
Patricia
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Best Maritim
- 4R Gran Europe
- Zel Costa Brava
- Hotel Best Cambrils
- Golden Donaire Beach
- RAVEL Hotel Cyrano
- Xon's Platja ApartHotel
- Hotel Subur Maritim
- Center Parcs Les Trois Forêts
- Hotel Montarto
- S'Agaró Hotel Spa & Wellness
- Hotel Cesar Augustus
- Golden Costa Salou - Adults Only
- Hotel Best Negresco
- Nuba Comarruga
- Hotel Best Cap Salou
- Hotel Castell d'Emporda
- ibis Styles Zeebrugge
Vakantiehuizen