THE skM TOKYO HOTEL&DINING
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van Tokyo Skytree
Fotogalerie voor THE skM TOKYO HOTEL&DINING





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Luxe tweepersoonskamer laden

Luxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Royal tweepersoonskamer laden

Royal tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 253 beoordelingen
De prijs is € 167
18 nov - 19 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4 Chome-25-5 Kotobashi, Tokyo, Tokyo, 130-0002
Over deze accommodatie
THE skM TOKYO HOTEL&DINING
Gelijkaardige accommodaties

Keisei Richmond Hotel Tokyo Kinshicho
Keisei Richmond Hotel Tokyo Kinshicho
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 725 beoordelingen
De prijs is € 97
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 10000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE skM TOKYO HOTEL&DINING Hotel
THE skM TOKYO HOTEL&DINING Tokyo
THE skM TOKYO HOTEL&DINING Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE skM TOKYO HOTEL&DINING
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
たかこ
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たかこ
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
華
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
華
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lok Ting
Reisde met familie en kleine kinderen
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lok Ting
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
AYU
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Billy
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Symone
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Symone
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yizhou
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yizhou
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tris
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tris
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hsu
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hsu
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kento
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kento
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nicky
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicky
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ignacio
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ignacio
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lap Piu
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lap Piu
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Man
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chun Man
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mihaya
24 jul 2025
Mihaya
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
WAI KIN
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAI KIN
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sravan
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sravan
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MAN WAI
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAN WAI
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chengchu
30 jun 2025
Chengchu
1 nacht verbleven in juni 2025

















