Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Nationale tuin Shinjuku Gyoen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 108
24 jul - 25 jul
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer, roken laden

Standaard kamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Badjassen
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.352 beoordelingen
De prijs is € 109
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome-8-10 Shinjuku, Tokyo, Tokyo, 160-0022
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Bar
9.0 van 10, Fantastisch, 3.628 beoordelingen
De prijs is € 130
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HotelPetiBaliForestshinjuku3choumeten
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Tokyo
Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Petit Bali Forest Shinjuku Sanchome
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mengfei
Reisde met partner
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mengfei
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Quoc
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quoc
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Candice, Valley Glen
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Candice
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
RHEEM
Zakenreiziger
19 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RHEEM
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Robert
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
9 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geoff
Reisde met familie
16 feb 2025
Negatief: Voorzieningen
Geoff
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guillaume
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jared
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!
Jared
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lillian
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met partner
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
22 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Katharine
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katharine
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Sujiyit
22 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sujiyit
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
17 nov 2024
Mark
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Andressa
15 nov 2024
Andressa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
31 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ming
25 okt 2024
Ming
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
chi tak
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chi tak
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Frederik
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederik
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Alison
Reisde met partner
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
JUYEON
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUYEON
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Tyler
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tyler
5 nachten verbleven in juni 2024