Nagomi Hotel Nippori
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Yanaka Ginza-winkelgebied
Fotogalerie voor Nagomi Hotel Nippori





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
18 dec - 19 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Business Twin kamer laden

Business Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele suite laden

Traditionele suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele eenpersoonskamer laden

Traditionele eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Millennium Mitsui Garden Hotel Tokyo/Ginza
Ginza
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 176
6 jan - 7 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-41-8 Higashinippori, Tokyo, Tokyo, 1160014
Over deze accommodatie
Nagomi Hotel Nippori
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL Tokyo Trip Ueno Nishi Nippori
HOTEL Tokyo Trip Ueno Nishi Nippori
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Geluiddichte kamers
8.8 van 10, Uitstekend, 491 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NAGOMI HOTEL NIPPORI Tokyo
NAGOMI NIPPORI Tokyo
NAGOMI NIPPORI
NAGOMI HOTEL NIPPORI Hotel
NAGOMI HOTEL NIPPORI Tokyo
NAGOMI HOTEL NIPPORI Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nagomi Hotel Nippori
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Holly
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Ritsuko
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Ritsuko
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
William
16 mei 2025
William
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Misa
27 apr 2025
Misa
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ching Wah Fanny
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ching Wah Fanny
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sola
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sola
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHENG YU
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHENG YU
9 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
eunsoo
4 mrt 2025
Positief: Personeel en service
eunsoo
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chan
Reisde met een groep
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chan
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Lindsay
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lindsay
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
SHING FU
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHING FU
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NATSUKI
Reisde met een groep
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NATSUKI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
zhongqing
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
good hardware, no service
zhongqing
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Juvy
10 jan 2025
Juvy
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
qichun
Zakenreiziger
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
qichun
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
15 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
K
15 nov 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
K
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sandeep
3 nov 2024
Sandeep
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
CHAEWON
Reisde met familie
25 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHAEWON
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Alesia
Reisde met een groep
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alesia
8 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
James
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in september 2024















