L stay & grow Minamisunamachi
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Tokio
Fotogalerie voor L stay & grow Minamisunamachi





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
3 dec - 4 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium Akihabara Asakusabashi Sta.
Taito
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 356 beoordelingen
De prijs is € 176
18 nov - 19 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-10-14 Minamisuna, Tokyo, Tokyo, 1360076
Over deze accommodatie
L stay & grow Minamisunamachi
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Tokyo Nishikasai
KOKO HOTEL Tokyo Nishikasai
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
8.0 van 10, Zeer goed, 97 beoordelingen
De prijs is € 59
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1650 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 1500 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
L stay grow Minamisunamachi
L stay & grow Minamisunamachi Hotel
L stay & grow Minamisunamachi Tokyo
L stay & grow Minamisunamachi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over L stay & grow Minamisunamachi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
bob
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bob
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eiji
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Eiji
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SACHIE
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SACHIE
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sakura
11 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakura
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
えいすけ
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
えいすけ
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rebecca
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chieko
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chieko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ももか
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ももか
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angelina
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelina
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SELAM WOLDE
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SELAM WOLDE
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HARUKA
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUKA
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
yuga
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuga
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Taichi
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taichi
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Javonte
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Javonte
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
あやか
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
あやか
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HAO
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HAO
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
TADASHI
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
TADASHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daishin
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daishin
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
CHANGRYOOL
Reisde met een groep, Zakenreiziger
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHANGRYOOL
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Edgar
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgar
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
miku
5 sep 2025
miku
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Akinari
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akinari
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
なおみ
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおみ
1 nacht verbleven in augustus 2025

















