Hotel Resol Ueno
Hotel bij een trein-/metrostation in Tokyo met een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Ueno





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Moderate Semi-Double Room laden

Moderate Semi-Double Room
Alle foto's voor Moderate Single Room laden

Moderate Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 131
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-chome-2-9 Ueno, Tokyo, Tokyo, 110-0005
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Ueno Tokyo
Mitsui Garden Hotel Ueno Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 110
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 800 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Ueno Hotel
Hotel Resol Ueno Tokyo
Hotel Resol Ueno Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Ueno
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alisa
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alisa
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Naoki
4 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Victor, Mililani
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
DOUGLAS, WAIPAHU
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DOUGLAS
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
sharon, el segundo
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sharon
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Edisson
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edisson
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jonah
6 mei 2025
Jonah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lily
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lily
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conforto em UENO
Fernando
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret, Whitby
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ximei
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ximei
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cvetko
Reisde met familie
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cvetko
4 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Aaron
29 mrt 2025
Aaron
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Judith
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only 1 night
Judith
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rolanda
24 mrt 2025
Rolanda
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
stefan, Alcester
Reisde met partner
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stefan
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karin
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karin
2 nachten verbleven in maart 2025