Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL & CAFE Island Japan - Hostel





HOTEL & CAFE Island Japan - Hostel bevindt zich dicht bij Schrijn van Asakusa en Tokyo Skytree en biedt dagelijks een gratis receptie, een dakterras en een kunstgalerij ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen) en geniet van een shoppingcenter ter plaatse en een koffiebar/café.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal laden

Eenvoudige slaapzaal
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Terras
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Shiba Park Hotel
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.024 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-7-4 Yanagibashi, Tokyo, Tokyo, 111-0052
Over deze accommodatie
HOTEL & CAFE Island Japan - Hostel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer JPY 500–750 per persoon
- Schoonmaakkosten: JPY 1000 per nacht
- Handdoektoeslag: JPY 300 per persoon, per verblijf (gasten kunnen ook hun eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL CAFE Island Japan
& Cafe Japan Hostel Tokyo
HOTEL CAFE Island Japan Hostel
HOTEL & CAFE Island Japan - Hostel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL & CAFE Island Japan - Hostel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KEIZO, CYUO-KU
3 jun 2025
KEIZO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KEIZO, CYUO-KU
18 apr 2025
Negatief: Netheid
KEIZO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Asdis
Reisde met een groep
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asdis
13 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
RAKOTOMALALA
Reisde met familie en kleine kinderen
29 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAKOTOMALALA
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
忘れ物をしたらスタッフに「無い」と言われた
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
KEIZO, CYUO-KU
2 nov 2024
KEIZO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Motoya
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Motoya
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Renan
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bedbug infestation on shared room bed.
Renan
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YUSEI
Zakenreiziger
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUSEI
2 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Be aware: Room shared with others travelers.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Taejun
25 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taejun
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Taejun
24 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and bad service.
Taejun
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Aya
23 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Aya
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Roel
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roel
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Li Jun
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Li Jun
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
SUNGYU
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNGYU
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place, great staff.
Geverifieerde reiziger
28 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
José Alfredo
Reisde met partner
28 mrt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
José Alfredo
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ray
Reisde met een groep, Reisde met partner
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ray
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
HIROKO
10 nov 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKO
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Cam
Reisde met een groep
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cam
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2023