BOOK HOTEL JIMBOCHO
Hotel in Tokio, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor BOOK HOTEL JIMBOCHO





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Keuken
- Wasmachine
- Droogkast
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 249 beoordelingen
De prijs is € 159
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-13 Kanda Jinbo-cho, Tokyo, Tokyo, 101-0051
Over deze accommodatie
BOOK HOTEL JIMBOCHO
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Metropolitan Edmont Tokyo
Hotel Metropolitan Edmont Tokyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 3.107 beoordelingen
De prijs is € 176
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen JPY 100 en JPY 200 per persoon per nacht en is gebaseerd op het kamertarief. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van onder de JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BOOK HOTEL JIMBOCHO Hotel
BOOK HOTEL JIMBOCHO Tokyo
BOOK HOTEL JIMBOCHO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BOOK HOTEL JIMBOCHO
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Akemi
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akemi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maya
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Felix Arturo
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix Arturo
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
James, St Louis
13 okt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
María del Consuelo Velazquez de la
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
María del Consuelo Velazquez de la
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
FUKIKO
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUKIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Zakenreiziger
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Keiko
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
kotaro
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kotaro
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YUKIKO
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUI
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jeff
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jeff
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jeff
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jeff
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Timothy
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
5 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tae
Reisde met een groep
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tae
1 nacht verbleven in juli 2025

















