BOOK HOTEL JIMBOCHO
Hotel in Tokio, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Fotogalerie voor BOOK HOTEL JIMBOCHO





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een kluis
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Takanawa (Shinagawa Area)
Minato
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 75
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-13 Kanda Jinbo-cho, Tokyo, Tokyo, 101-0051
Over deze accommodatie
BOOK HOTEL JIMBOCHO
Gelijkaardige accommodaties

Akihabara Nakagawa Inn
Akihabara Nakagawa Inn
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
- Microgolfoven
8.8 van 10, Uitstekend, 101 beoordelingen
De prijs is € 123
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BOOK HOTEL JIMBOCHO Hotel
BOOK HOTEL JIMBOCHO Tokyo
BOOK HOTEL JIMBOCHO Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over BOOK HOTEL JIMBOCHO
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 okt 2025
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yee Man, vlaardingen
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yee Man
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mewan
Reisde met familie
22 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mewan
5 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Alan
20 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
2 nachten verbleven in december 2025
4/10 – Matig
Shinji
1 dec 2025
Shinji
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
TAKAKO
Reisde met familie
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAKO
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
David
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
andrea lelio
Reisde met familie
23 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
andrea lelio
5 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Shinobu
23 nov 2025
Shinobu
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Sojeong
20 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sojeong
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Michikazu
Zakenreiziger
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michikazu
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tomohiro
Zakenreiziger
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
4 nachten verbleven in november 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MIYOKO
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYOKO
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
hideki
Reisde met partner
10 nov 2025
hideki
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Alan
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
4 nov 2025
Matthew
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Akemi
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akemi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Maya
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Felix Arturo
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix Arturo
4 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
James, St Louis
13 okt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
María del Consuelo Velazquez de la
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
María del Consuelo Velazquez de la
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
FUKIKO
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUKIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Zakenreiziger
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Keiko
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MINORI
22 sep 2025
MINORI
3 nachten verbleven in juni 2025

















