APA Hotel Nihombashi Bakurocho Ekikita
Hotel met een restaurant, in de buurt van Sensō-ji-tempel
Fotogalerie voor APA Hotel Nihombashi Bakurocho Ekikita





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

HOTEL Kazusaya
Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.193 beoordelingen
De prijs is € 79
21 dec - 22 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-14-1 Higashi Kanda, Tokyo, Tokyo, 101-0031
Over deze accommodatie
APA Hotel Nihombashi Bakurocho Ekikita
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Nihombashi Bakurocho Ekimae
APA Hotel Nihombashi Bakurocho Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.016 beoordelingen
De prijs is € 62
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800–1900 voor volwassenen en JPY 900–950 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Nihombashi Bakurocho-Ekikita Tokyo
APA Nihombashi Bakurocho-Ekikita Tokyo
APA Nihombashi Bakurocho-Ekikita
APA Nihombashi BakurochoEkiki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over APA Hotel Nihombashi Bakurocho Ekikita
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Khin
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khin
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Steven
Reisde met partner
31 okt 2025
Negatief: Voorzieningen
Steven
11 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ELIANE
Reisde met familie
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

ELIANE
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mathai
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathai
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Teddy, North York
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teddy
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
satomi
6 okt 2025
satomi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sota
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sota
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tulio
15 sep 2025
Tulio
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
k
Reisde met een groep
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
k
6 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Masaru
3 aug 2025
Masaru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YUMIKO
10 jul 2025
YUMIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sid
3 jul 2025
Sid
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Shigehiro
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigehiro
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kumi**
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumi**
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
12 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
タケト
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
タケト
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takayuki
Zakenreiziger
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alex, Los Angeles
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alex
9 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Itsuhi
6 jun 2025
Itsuhi
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tomonari
Zakenreiziger
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomonari
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hector
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jill
18 mei 2025
Jill
16 nachten verbleven in mei 2025

















