2 buitenzwembaden en ligstoelen

Beoordelingen van Sol Tenerife

4 out of 5
Sol Tenerife
Avenida Rafael Puig Llivina, 12, Arona, Tenerife

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 191 van 982 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 367 van 982 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 262 van 982 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 94 van 982 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 68 van 982 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

monique hubertine

14 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Kristiaan

9 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Sjef

7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Christ

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal in het centrum plus aan de oceaan.
5 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Service was goed alleen dat handdoeken leggen om 8uur dan vervolgens ergens heen gaan om 15.00uur terug komen even zitten dan naar kamer gaan niemand die daar iets aan doet
28 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Experience Team at Sol Tenerife op 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at Sol Tenerife. We appreciate your nice comments about our service. We are glad you enjoyed your stay with us. We regret not having covered all your expectations during your recent visit. Our Team remains at your disposal for anything you may need and more than happy to help you. We hope to welcome you back soon. Best regards, Guest Experience Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
De kamer die wij hadden gaf veel geluid in de avond uren als je de deur dicht deed viel de overlast mee.
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest Experience Team at Sol Tenerife op 7 dec 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our Sol Tenerife as you accommodation during your visit to the island. We are glad you enjoyed your stay with us. We regret any possible inconvenience you may have experienced due to the external situation you describe. We are pleased to inform you the hotel has a project in order to create new experiences to our future guests and which will better the situation you have mentioned. We hope to welcome you back soon. Best regards, Guest Experience Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, een absoluut plus punt. Ook de locatie is top gezien alles op loop afstand is. Drankjes smaken ook prima. Ik raad echter iedereen het all inclusive concept af! Eten is echt niet te eten (alleen het ontbijt kan ermee door) Borden en bestek zijn niet schoon. Er zijn veel te weinig bedjes bij de zwembaden voor een hotel met 500 kamers. In de regels staat dat mensen geen handdoek je mogen leggen, echter wordt dit niet gehanteerd. Bedjes zijn hele dagen leeg met een handdoekje erop, haal deze gewoon weg en leg ze op een grote hoop. De bedjes die er staan zijn vaak oncomfortabel en doorgezakt! Wij hebben de hele week buiten de deur gegeten, wat echt niet veel kost op tenerife als je de juiste restaurants kiest, maar zelfs de duurdere restaurants zijn prima te betalen. Onze kamer was 6 hoog en we hadden kakkerlakken op de kamer, dat vind ik in een 4 sterren hotel echt niet kunnen. Kakkerlakken zitten vaak lager bij de grond dus als je op deze hoogte last hebt van kakkerlakken mankeert er iets aan de hygiëne in het hotel! Ik werk zelf in het nachtleven dus heb weinig last van de muziek die je hoort, je hoort het wel maar er is prima mee te leven vind ik. Kortom is dit hotel absoluut geen 4 sterren waard, het is heel erg verouderd, ook het bovenste zwembad, daar lag gewoon glas op de zwembad bodem.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest Experience at Sol Tenerife op 24 nov 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at our Sol Tenerife through Expedia. It is a pleasure to read your nice comments towards our Team and Location. We are glad they did everything possible to be part of your good memories from your holidays on the island. We regret we did not cover your expectations on this occasion. We lament our gastronomic offer did not cover your needs, we offer a big variety of international dishes in order to try and satisfy our guest's tastes. In reference to your comments about the insects we inform you we follow very strict health and safety procedures. We work together with an external company specialized in pest control which is continuously auditing and acting with a strict plan in order to prevent the appearance of any harmless insect and avoid any possible discomfort to our guests. We would also like to inform you that our hotel is located on the seafront, surrounded by gardens and the Canary Islands have a tropical weather which creates the perfect habitat for this type of insects to exist. Nevertheless our Team remains at your entire disposal for anything you may need during your stay. Please accept our most sincere apologies for any possible inconvenience this may have caused. We hope to welcome you back to be able to create a better experience. Kind regards from Tenerife, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Experience Team op 3 apr 2019
Dear Guest, thank you very much for your visit and amazing score. We hope to welcome you again in the future. Kind regards Guest Experience Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Experience Team op 3 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for your visit and review in this site. We are glad to acknowledge that you had a good stay with us. Looking forward to your next visit we remain at your complete disposal. Kindest regards Guest Experience Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Accommodatie is wat verouderd, maar het werkt wel allemaal. Bedden zijn zeer goed en dat is toch het belangrijkste!
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Team op 26 feb 2019
Dear Guest, Thank you very much for your visit and good score. We are glad to read that you had a good time with us. Looking forward to your next visit. At your complete disposal. Kindest regards Guest Experience Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Team op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for your visit and score. We are absolutely delighted to acknowledge that your experience has been positive. We are awaiting your next visit, for that we remain at your complete disposal. Kindest regards, Guest Experience Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer mooi en goed hotel, wel wat lawaaierig en weinig plaats rond het zwembad. Voor 08 h je handdoek leggen of geen plaats meer.
9 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Team op 26 feb 2019
Dear Guest, Thank you very much for your visit and score. We are happy to read that your stay has been up to your expectation. We are all looking forward to welcome you again. At your complete disposal. Kindest regards Guest Experience Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Guest Experience Team op 26 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your visit and score, we hope that you had a good time with us. Looking forward to welcome you again, we remain at your complete disposal. Kindest regards, Guest Experience Team.

8/10 – Goed

Marc, Elverdinge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goede ontvangst Nette kamers Lekker en afwisselende buffetten
9 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Experience Team op 29 aug 2018
Dear Marc, Firstly we would like to thank you for electing Sol Tenerife for your recent holiday, as well for the time that you have taken in order to share your experience on Expedia. It’s great to read that you had a nice stay with us. Looking forward to welcome you again, we will be at your complete disposal for any requests that you might have. Best regards, Guest Experience Team

8/10 – Goed

luc, sol tenerife

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel aan het strand
Enige nadeel was dat er maar 1 stopcontact op de kamer was.
9 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Guest Experience Team op 8 jun 2018
Dear Mr. Luc, Thank you for choosing our resort for your holiday and for your good score. Looking forward to welcome you again to Sol Tenerife. Best regards, Guest Experience Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed schoon hotel, een verwarmd zwembad, goede ligging.
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Experience Team op 5 mei 2018
Dear Mr. or Mrs., Thank you for choosing our resort for your Holiday, as well for your good score. We are looking forward to welcome you back to Sol Tenerife. Best regards, Guest Experience Team

8/10 – Goed

david, schagen

Positief: Netheid, personeel en service
Goede locatie, prima faciliteiten
Al voor de 5e keer nu hier verbleven. Helaas blijven de opmerkingen die ik heb gelijk. Mooie locatie, goede schoonmaak, prima faciliteiten. Maar dringend toe aan een renovatie.
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Experience Team op 5 mei 2018
Dear Mr. David, Thank you for choosing our resort for your holiday and for your good score. Looking forward to welcome you again to Sol Tenerife. Best regards, Guest Experience Team

8/10 – Goed

JOHAN, BELGIE DIEST

Positief: Personeel en service
GUNSTIG GELEGEN,ALLES IN DE NABIJHEID
DE MUZIEK OP STRAAT IN DE LATE UUUURTJES HOORT ER BIJ,OP TE LOSSEN MET GOEDE OORDOPJES.
9 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Experience op 18 apr 2018
Dear Mr. Johan, Thank you for your time and for posting your comments on this site. We are happy to know that you had had a good time in Sol Tenerife. As well we would like to thank you for your improvement suggestions to keep improving day by day. looking forward to welcome you again. Kind regards, Guest Experience Team

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel, alleen gehorig als je aan de Stripkant ligt
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Jose Luis Aparicio, Deputy Manager op 26 mrt 2018
Dear Mrs. Anna, Thank you for sharing your opinion with the rest of the members and for choosing Sol Tenerife for your holiday. It gives us great pleasure to know that we were able to satisfy you in every aspect of your stay. It would be a pleasure to welcome you again at Sol Tenerife. Kind regards, Guest Experience Department

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VlK bij het strand
Eten vond ik minder er was vanalles genoeg maar het was dikwijls koud
7 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Francisco Pérez, Hotel Manager op 25 feb 2018
Dear Sir or Madam. , Thank you for sharing your opinion and for choosing Sol Tenerife for your holiday. We regret if some aspects of your stay did not meet your expectations and we will keep working to improve day by day. It would be a pleasure to welcome you again at Sol Tenerife. Kind regards,

4/10 – Matig

xxx, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oud en te gehorig
We hebben toch nog kunnen genieten van de vakantieweek. Alle hulde aan het personeel, erg enthousiast,vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is erg verouderd en heel gehorig. Ik las overal dat je in toren A veel last hebt van het feestgedruis buiten en dat is ook werkelijk zo. Een enorme herrie komt je kamer binnen ook al heb je de balkondeuren dicht en zit je op de 6e verdieping. Na twee nachten kregen we een kamer in de andere toren. Dat was rustiger, maar daardoor kon je beter horen wat er naast, boven en onder je gebeurde. Zo kon bv de hele verdieping op de kamer meegnieten van een ruziënd stel.
5 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
voordeel is vlak aan het strand
eten was te koud en kwam elke dag veel zelfde terug bediening was prima
10 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Johan, Roosendaal

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Oude locatie direct aan de boulevard.
Oude gerenoveerde locatie. Massaal. Zeer vriendelijk baliepersoneel. Centraal gelegen.
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

theo, maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer geslaagd ga terug met carnaval
Zal het doorvertellen ga met carnaval terug naar sol tenerife met nog 2 koppelen
7 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super netjes&schoon maar pas op je witte handdoek
Heerlijke vakantie gehad met m'n vriend!! We hebben niet eens een auto hoeven huren omdat alles op loopafstand te bereiken was. Eten viel bij ons iets minder in de smaak maar er zijn meer dan genoeg andere eettentjes in de buurt. Tony Roma's is een echte aanrader!
7 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Anjes

Positief: Netheid, personeel en service
Super leuke week gehad enige min puntje is dat het super gehorig is in de kamer omdat het vlak aan de boulevard ligt en dat tot in de late uurtjes door gaat! Gelukkig slaap ik met oordoppen!
Reactie van Guest Experience Manager op 30 mei 2017
Dear Anjes, We would like to thank you for have chosen us for your stay in Tenerife and for share your opinion. We apologize for answering on a different language. We are glad to read that our services satisfied your expectations, at the same time we are very sorry for the noise coming from the clubs located outside of the hotel, clubs that don’t belong to the hotel. It would be a pleasure to see you again in our hotel and for that we remain at your entire disposal for any question or special request that you might have for make even better your next stay. Best regards, Francisco Perez – General Manager

8/10 – Goed

Ingrid, Genk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooie vakantie gehad.
Veel te veel lawaai 's nachts,de bedden zijn aan verandering toe, te hard.Eten was lekker en veel keuze.

6/10 – Redelijk

S

Negatief: Comfort kamer
Goed gelegen. Veel te grote eetzaal!
Eten bij het ontbijt was gewoon goed. Maar veel te grote zaal en dus enorm veel lawaai en files om gewoon te kunnen ontbijten. Oud hotel maar goed onderhouden. Personeel aan balie heel vriendelijk.

4/10 – Matig

Peter, Nissewaard

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen 4 sterren waard
Zeer druk, en zeer veel herrie tot 5 uur in de nacht,9 dagen zeer slecht of niet geslapen dat kwam door muziek en geschreeuw heel onprettig,ontbijt elke dag het zelfde vaak werd er niet bij gevuld. Kamers klein wel netjes en schoon kamermeisjes heel vriendelijk ook het andere personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
In toren A weinig geluidsoverlast gehad. Schone kamers en goeie bedden. Eten is redelijk, maar niet bijzonder. Eigenlijk wel prima prijs/kwaliteitsvertoning!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel
goed hotel, wordt goed schoongemaakt, zeer goed ontbijt. helaas alleen geen gratis wifi.

6/10 – Redelijk

Annelies

Positief: Netheid
Goede locatie. Lekker dicht bij zee!
Heerlijke vakantie gehad. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet! Mooi en schoon zwembad met goede ligbedden Jammer van de erg luide muziek bij het zwembad...

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
touristenfabriek, alles oud en weinig comfotabel. ontbijt met slechte koffie en limonade dat als sinaasapplesap wordt aangeboden.

6/10 – Redelijk

htway

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The whole building was Old and unclean furnitures. Sliding door was almost Come off. No sealant between frame and glass, it was scary for all of us. This room was the 2nd time changed after balcony fence was fallen down while we were out. And they changed the room for us. Not recommended.
6 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
nel complesso buono, all'accoglienza Carmen parla italiano, e molto gentile e ci ha consigliato diversi itinerari, anche se la struttura è situata al centro di tutto.
6 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Satnam Singh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking was a joke, no spaces for guests as folk parking then going shopping elsewhere
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
E' STATO UN VERO PIACERE POTER SOGGIORNARCI
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Team op 29 apr 2024
Caro Mario,Vorremmo ringraziarla per aver scelto il Sol Tenerife come meta delle sue vacanze e per aver trovato il tempo di condividere le sue impressioni sul suo recente soggiorno tramite expedia.In relazione al suo commento siamo molto felici di sapere che ha trascorso un soggiorno meraviglioso con noi, al Sol cerchiamo sempre di offrire ai nostri ospiti un'esperienza unica al massimo delle loro aspettative e siamo felici di sapere che nel suo caso abbiamo raggiunto questo obiettivo.Sarà nostro piacere accoglierla nuovamente nel nostro resort e assicurarle un'altra meravigliosa esperienza sotto il SOL!Cordiali saluti,Best regards,

8/10 – Goed

Gudrun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good surranding
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 20 apr 2024
Dear Gudrun,We would like to thank you for choosing Sol Tenerife as your vacation destination.In relation to your comment we are very happy to know that our brand meets your expectations of quality accommodation, from Sol we always strive to offer our guests a unique experience and we are glad to know that in your case we have achieved it.For our part it will be a pleasure to be able to give you the best service. Best regards,

8/10 – Goed

daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was nice, right on the water. But no plugs are a weird thing… except for the fridge and tv so you need to unplug these if you want a phone charger….
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Team op 20 apr 2024
Dear Daniel,We would like to thank you for choosing Sol Tenerife as your vacation destination and for taking the time to share your impressions about your recent stay with us.In relation to your comment we are very happy to know that you were able to enjoy aspects such as our magnificent location, on the other hand we would like to remind you that our reception department is available 24 hours a day where you can request extension cords and plug heads if the ones in the room are not enough.It will be our pleasure to welcome you back to our resort and assure you a wonderful stay under the SOL!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Very clean and great customer service. Would definitely stay here again
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Nadia

7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Charles Maurice Aziz

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I had a problem with my room but the hotel provided excellent service and changed the room for me.
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you very much to the team for making our holiday so relaxing and fun 😉
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

mark

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was nice and clean. The noise from the night clubs is real! The rooms are not very sound proof. The location is very central and convenient. There are many restaurants and shops close by. Lots of pool chairs available and two pools. Our morning walks had the beautiful backdrops of mountains on one side and the ocean on the other but we constantly had to step over broken glass, garbage, vomit and other unpleasant things! So sad that the tourists are so incredibly disrespectful of the Island.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Monica, Cervia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soggiorno perfetto, personale della reception molto preparato. Buona colazione
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paul, Wrightington

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024