Aksari Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality
Luxe resort met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Aksari Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Royal villa laden

Royal villa
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Royal villa laden

Royal villa
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Alle foto's voor Villa laden

Villa
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Villa laden

Villa
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Grand suite laden

Grand suite
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Grand villa laden

Grand villa
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

88 Jl. Raya Desa Kenderan, Tegallalang, Bali, 80561
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hoshi Jungle Resort by Dhananjaya Hospitality
Hoshi Jungle Resort by Dhananjaya Hospitality
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 9 beoordelingen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer IDR 261750 voor volwassenen en IDR 261750 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: IDR 2200000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aksari Ubud Bali
Aksari Ubud Resort
Aksari Ubud Resort Bali
Aksari Resort Ubud
Aksari Resort Ubud CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Resort
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Tegallalang
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Resort Tegallalang
Aksari Resort Ubud
Aksari Resort Ubud CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality CHSE Certified
Aksari Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality Resort
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aksari Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
jeffrey
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jeffrey
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met partner
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
7 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Matthias
Reisde met partner
7 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Matthias
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Jorge
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
nicolas
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicolas
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mustafa, Calgary
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustafa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MAKI
Reisde met een groep
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




MAKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
wataru
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wataru
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
golbarg
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
golbarg
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Arisa
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arisa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mao
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KOKO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Torstein
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Torstein
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
kyunghoon
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kyunghoon
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Adem
Reisde met familie
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adem
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Özel Deniz
Reisde met een groep
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Özel Deniz
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Uma
10 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uma
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LAETITIA LILIANE
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAETITIA LILIANE
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sophia
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jérôme
Reisde met een groep
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel, avec des choses à revoir !
Jérôme
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Biljana
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Biljana
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kwangseong
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kwangseong
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DAEHO
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAEHO
3 nachten verbleven in april 2025








