Hotel MR
Hotel in de buitenwijken met een restaurant en een bar/lounge
Fotogalerie voor Hotel MR





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
7,6 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kleerkast
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Francoli 59, Torreforta, Tarragona, 43006
Over deze accommodatie
Hotel MR
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Pigal
Hotel Pigal
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
- Microgolfoven
- Geluidsdichte kamers
9.2 van 10, Fantastisch, 412 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 10 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie HT-000582
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mr Tarragona
Mr Tarragona
Hotel MR Hotel
Hotel MR Tarragona
Hotel MR Hotel Tarragona
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel MR
7,0
Goed
7,8
Netheid
6,0
Locatie
7,2
Personeel en service
6,4
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Guido, Nice
11 jun 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deze mensen zouden niet in het vak mogen !
Guido
8/10 – Goed
JOSE LUIS
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Personeel en service
JOSE LUIS
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Miriam
6 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miriam
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
DYLAN
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DYLAN
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Basharat
26 aug 2025
Basharat
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marleen
26 aug 2025
Marleen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
oscar
19 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
oscar
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
María Sonia
18 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
María Sonia
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Manon
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manon
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Xavier Martí
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xavier Martí
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Isaac
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Me ha sorprendido
Isaac
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mohammed
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Mohammed
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Damien
8 aug 2025
Damien
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Claudette
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bon hôtel mais au milieu d' une cité
Claudette
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ida
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ida
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Deiby
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 jun 2025
Deiby
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eddie Emil
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Eddie Emil
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Reyes
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reyes
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Nigel
4 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Night stop hotel.
Nigel
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Irache
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irache
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Khalil
15 mrt 2025
Khalil
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Kevin
4 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Niels
23 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Niels
1 nacht verbleven in februari 2025








