Hotel Hacienda

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Sydney, in de buurt van Sea Life Sydney Aquarium

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Hacienda

Standaard appartement, 2 slaapkamers (2 Bed Room Apartment) | Privékeuken
Exterieur
Details aan de binnenkant
Standaard appartement, 2 slaapkamers (2 Bed Room Apartment) | Terras
Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Twin En-Suite) | Uitzicht op de stad
Hotel Hacienda bevindt zich dicht bij Sea Life Sydney Aquarium en Star Casino en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
14 sep - 15 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard appartement, 2 slaapkamers (2 Bed Room Apartment)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een koer
Een balkon of patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Keuken
  • 55 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Eenvoudige tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(30 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Aparte slaapkamer
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Twin En-Suite)

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer (Double En-Suite)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een douche met hydromassage
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
179 Cleveland Street, Redfern, NSW, 2016

In de buurt

  • Sea Life Sydney Aquarium - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Star Casino - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Circular Quay - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Sydney Harbour Bridge - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Sydney Opera House - 6 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Sydney Redfern Station - 5 min. wandelen
  • Redfern Station - 6 min. wandelen
  • Luchthaven van Sydney (SYD) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪A Bowl Of Noodles - ‬5 min. wandelen
  • ‪Calico Cafe - ‬3 min. wandelen
  • ‪Gladstone Hotel - ‬3 min. wandelen
  • ‪101 Kissa - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Chippo Hotel - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Hacienda

Hotel vlak bij Sea Life Sydney Aquarium
Hotel Hacienda bevindt zich dicht bij Star Casino en Circular Quay en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, hulp bij uitstappen/tickets en tuinmeubelen
  • Rookvrije accommodatie, een lift en een automaat
  • Bagageopslagruimte en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 64 kamers hebben voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Hydromassagedouches en haardrogers
  • Televisies met digitale zenders

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (AUD 30 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Gebouwd in 2000
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop

Entertainment

  • Tv met digitale zenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: AUD 25
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: AUD 25

Speciale incheckinstructies

De accommodatie rekent 1.98 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van AUD 50 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

De schadeborg die de accommodatie in rekening brengt, wordt afhankelijk van de uitkomst van de kamerinspectie binnen 7 dagen na het uitchecken terugbetaald.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren (beveiligd): AUD 30.00 per nacht
  • Toeslag voor vroeg inchecken: AUD 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: AUD 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 1.98 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Nationale beoordeling

Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Y City South
Y City South Hotel
Y Hotel City
Song Hotel Redfern Chippendale
Y Hotel City South Chippendale
Y City South Chippendale
y Hotel Sydney
Song Redfern Chippendale
Song Redfern
Song Hotel Redfern
Hotel Hacienda Hotel
Hotel Hacienda Redfern
Hotel Hacienda Hotel Redfern

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Hacienda?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Hacienda?

Vandaag, 28 aug. 2025, kost een verblijf bij Hotel Hacienda van één nacht voor twee volwassenen op 14 sep. 2025 min. € 64,93, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Hacienda voor parkeren?

Parkeren kost AUD 30.00 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Hacienda inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Tegen een bedrag van AUD 25 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Hacienda uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van AUD 25 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Hacienda?

Dit hotel ligt in Redfern, op 5 km afstand van Sea Life Sydney Aquarium, Star Casino en Internationale passagiersterminal. Ook Circular Quay en Sydney Opera House liggen op 5 km afstand. Redfern Station ligt op 6 minuten wandelen en naar Central Light Rail Station is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Hacienda

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 201 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 330 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 281 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 110 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 80 van 1002 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
I filled in a survey (via Expedia) indicating that I was not satisfied with the individual manning reception during my arrival. The hotel replied 'We have mediated this with the customer directly." I am not sure if Expedia could see this comment as well, however, at no point was I approached by Song Hotel Redfern to request more details and no 'mediation' was launched in any shape or form. Their statement is therefore absolutely false as well as misleading. Room is noisy, hotel is located next to a busy intersection.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Dees, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed hotel, netjes en dicht bij station

Mooi hotel, goede locatie dicht bij station. Prima prijs kwaliteits verhouding
2 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Kaiyun

1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Trevor

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manager was friendly on arrival and the room was clean neat and tidy but floors were polished concrete and room was tiny with no coffee or tea making facilities. Room was very noisy from trains running all night and other guests coming in during the night so unable to get any sleep.
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Phoebe

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great coffee and comfortable beds. Good shower pressure too! Only thing I didnt like was the scent in the lobby
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Elizabeth

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy train line got woken up by the next rooms alarm going off so can hear absolutely everything. Bed not great. Limited parking stuffy room. Blind didn’t work. Wasn’t great at all
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Brendan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yvonne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No towels when we got there filthy room no breakfast as advertised on Expedia website! We got some of our money back but had the inconvenience of having to move hotels!
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

JunYong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and clean accommodation. It was pretty easy to get around near Redfern station and central Sydney in general. The staffs were nice and friendly and the room was properly cleaned, although the fridge seems to be a little weak. Overall great value!
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Tijuanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an overall great stay in the El Nido accommodation. Please note that you can hear the train go by - it’s not too loud and that you can hear other visitors outside the room quite clearly so just be mindful of that with noise control. Besides this, hotel staff were friendly and responsive. Would recommend this accomodation.
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely place to stay, would recommend
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Ria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Gryffon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is quite nice, the size of the rooms are what you pay for. There is a train track right next to the hotel, which can be noise when in your room, but it is not worth worrying about.
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the space and proximity to the soccer stadium. Trains were very noisy so ear plugs are advised. The two bedroom apartment was perfect for our family, comfortable beds and kitchen a bonus. The floor was dirty in corners so house keeping needs to be increased, otherwise perfect and a great price for the city
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Marcia

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to access the property, rooms were clean. Note that the television is FTA only and does not have wifi. Easy check in/out, would have liked a little box to drop the key into & some info on the flyer in the envelope with keys about eaely checkout though.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

T

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good, lovely obliging staff. First time we have struck accommodation that doesn't provide a kettle or tea and coffee and milk. We just had to ask the friendly staff for them, including cups, but is this the way motels are heading? Nice place though.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

qianqian

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location and safety
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Shae

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
When booking the hotel, it was clearly stated that there was available parking (nothing about having to reserve or pay extra) which is what other hotels normally state. We had to park a 20 minute walk away from the hotel due to limited space. Place was also dirty and needs a good scrub. Very very small for the amount of money too.
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Hanne

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for my visit’s purpose. Room is small as expected but comfortable. You hear every noise going on around you. Flush buttons on toilet were loose so kept filling cistern unless adjusted. Bed very comfortable. Water pressure in shower fantastic. Night staff was very friendly but others seemed merely functional. Disappointed that I had to go to reception to ask for towels. No apology that they weren’t in the room. Expensive for what you get but predicting that the room was more expensive than usual due to Mardi Gras being on. Hotel was a 10/15 minute walk to Belvoir Street Theatre which was really convenient. Seeing a play there was the purpose of my visit.
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Jarrod

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positives: the beds were pretty comfy, and there is decent access to both Redfern and Central stations. Negatives: where do I even begin? My partner had to CLEAN the air con filter upon arrival, as it was filthy and inhibiting the machines ability to fucntion. The staff, although polite, were seemingly incompetent. We needed a new duvet brought to our room due to a spillage. The staff handed us, after us having to ask several times, a duvet and accompanying sheets, and essentially said good luck. No offer to make the bed, or even take the old duvet away! There was NO room service or cleaning during our stay. We had to beg for someone to take away our dirty towels and rubbish. Additionally, the selling points of Mexican street food and bar on site no longer exist, however this was not mentioned anywhere upon the listing nor check in. This accommodation is certainly NOT a hotel, and definitely not worth the $1200 we paid for our 3 night stay.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Millay

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just what you need, nothing you don’t. Very consistent property.
1 nacht verbleven in februari 2025