Alif Laila Group of Houseboats

3.0-sterrenaccommodatie
Cruiseschip met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Dal Lake

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Alif Laila Group of Houseboats

Restaurant
Kamer
Handdoeken
Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed
Kamer

Beoordelingen

4,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed

Honeymoon suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Dal Lake, Opp. New Park Hotel, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

In de buurt

  • Dal Lake - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Nehru Park - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Lal Chowk - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Nigeen Lake - 5 min. rijden - 4.1 km

Lokaal vervoer

  • Srinagar Station - 20 min. rijden
  • Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Le Delice - ‬15 min. wandelen
  • ‪New Krishna Vaishnao Bhojnalya - ‬9 min. wandelen
  • ‪Lhasa - ‬15 min. wandelen
  • ‪Hunters Cafe - ‬13 min. wandelen
  • ‪Mughal Darbar - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Alif Laila Group of Houseboats

Cruiseschip vlak bij Dal Lake
Alif Laila Group of Houseboats biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Alif Laila Group of Houseboats bieden volop comfort met 24-uurs roomservice.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Koelkasten en telefoons

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast

Meer

  • Telefoon

Beleid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je wordt per boot naar de accommodatie gebracht. Contacteer de accommodatie hiervoor minstens 24 uur voor de reis via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Huisdieren

Huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Alif Laila Group Houseboats
Alif Laila Group Houseboats House Boat
Alif Laila Group Houseboats House Boat Srinagar
Alif Laila Group Houseboats Srinagar
Laila Group
Alif Laila Group Of Houseboats Srinagar, Kashmir
Alif Laila Group Houseboats Houseboat Srinagar
Alif Laila Group Houseboats Houseboat
Alif Laila Group of Houseboats Cruise
Alif Laila Group of Houseboats Srinagar
Alif Laila Group of Houseboats Cruise Srinagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Alif Laila Group of Houseboats?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel berekent Alif Laila Group of Houseboats voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Tot hoe laat kan ik bij Alif Laila Group of Houseboats uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Alif Laila Group of Houseboats?

Deze boot stopt voor een deel van je verblijf in Srinagar. 

Beoordelingen over Alif Laila Group of Houseboats

Beoordelingen

4,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 1 beoordelingen

4,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Paramjeet, Bangalore

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Poor service

First of all I was put not into Alif Laila but in another House Boat "Gulfaam". With very poor cleaning and service. It was a bad experience. No bills given for food bills, but charged.