Hotel Marmont Heritage
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Boulevard van Split
Fotogalerie voor Hotel Marmont Heritage





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Presidentiële suite laden

Presidentiële suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Keuken
Minikoelkast
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Zadarska 13, Split, 21000
Over deze accommodatie
Hotel Marmont Heritage
Gelijkaardige accommodaties

Cornaro Hotel
Cornaro Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.013 beoordelingen
De prijs is € 194
inclusief belastingen en toeslagen
8 nov - 9 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.25 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 65 per voertuig (enkele reis, voor maximum 8 personen)
- Betaald parkeren: EUR 39 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van zonne-energie
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 00000000
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marmont
Marmont Hotel
Marmont Hotel Split
Marmont Split
Hotel Marmont Heritage Split
Marmont Heritage Split
Marmont Heritage
Hotel Marmont Heritage Hotel
Hotel Marmont Heritage Split
Hotel Marmont Heritage Hotel Split
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Marmont Heritage
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,6
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Johannis, Vlissingen
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannis
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Welmoet
11 okt 2024
Welmoet
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Paul, Schoten, be
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Cara
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cara
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Owen D
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Owen D
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Courtney
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Courtney
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Teresa
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teresa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Laura and John
25 sep 2025
Laura and John
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Debbie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debbie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Janis
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janis
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kaitlin
Reisde met een groep
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaitlin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie en kleine kinderen
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
debra
Reisde met familie
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
debra
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met een groep
23 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ernestina
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ernestina
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
Reisde met een groep
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Claire
Reisde met partner
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sandeep
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandeep
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rohan
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rohan
2 nachten verbleven in juli 2025








