Hotel Kapil
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Lakkar Bazar
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kapil





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Penthouse laden

Penthouse
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe suite, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe suite, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Elysium Hill, Bharari Road, Near Hotel Jas Radisson, Lakkar Bazar, Shimla, Himachal Pradesh, 171001
Over deze accommodatie
Hotel Kapil
Gelijkaardige accommodaties

The Getaway BNB
The Getaway BNB
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Receptie 24/7
- Geluiddichte kamers
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 2 beoordelingen
De prijs is € 13
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer INR 1 per persoon
- Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 2 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay en Paytm
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kapil
Hotel Kapil Shimla
Kapil Hotel
Kapil Shimla
Hotel Kapil Hotel
Hotel Kapil Shimla
Hotel Kapil Hotel Shimla
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kapil
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Wil, Zeewolde
26 mrt 2016
Positief: Comfort kamer
Hotel Kapil niet half zo goed als verwacht.
Wil
10/10 – Uitstekend
Dale
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dale
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Harkirat
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harkirat
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
singh
17 feb 2025
Negatief: Netheid
singh
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
sahil
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sahil
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kulwinder, Vancouver
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kulwinder
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just perfect


Paul
5 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
John
11 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
3 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Ravinder Pal Singh
6 mrt 2024
Ravinder Pal Singh
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Tarlochan
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Tarlochan
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Richard
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
5 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Jaspal
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaspal
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
KOSHY
Reisde met familie
12 sep 2022
Positief: Personeel en service
KOSHY
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Asha
Reisde met familie
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asha
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Vishal
Reisde met familie en kleine kinderen
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vishal
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
CS
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in great location.
CS
2 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Upasana
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, courteous staff!
Upasana
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Annie
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room with a view
Annie
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Harry, London, England
1 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harry
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good enough, poor breakfast
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Colin T
27 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Colin T
3 nachten verbleven in juli 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Verviers Van der Valk
- 5-sterrenhotels in Invasiestranden van Normandië
- 5-sterrenhotels in Oostende
- All-inslusivehotels in Antalya
- VanderValkHotels-hotels in Opglabbeek
- Familiehotels in Cadzand-Bad
- Temptation Cancun Resort All Inclusive - Adults Only
- Hotels nabij Station Gent-Sint-Pieters
- Hotel De Croone
- Campings en stacaravans Bomal-sur-Ourthe
- Falkensteiner Hotel Park Punat
- Pillows Grand Boutique Hotel Reylof Ghent
- voco Belfast by IHG
- Hotel Indalo Park
Autoverhuur