JW Marriott Jeju Resort & SPA
Hotel aan het meer met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor JW Marriott Jeju Resort & SPA





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 577
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee (Balcony) laden

Premium suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee (Balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden, uitzicht op zee (Balcony) laden

Premium kamer, 2 tweepersoonsbedden, uitzicht op zee (Balcony)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee (Balcony) laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee (Balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Familie suite, 2 slaapkamers, balkon (Oceanfront) laden

Familie suite, 2 slaapkamers, balkon (Oceanfront)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee (Balcony) laden

Suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee (Balcony)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, balkon laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, balkon
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privéplonsbad
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (Balcony) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin (Balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 1 slaapkamer, gedeeltelijk uitzicht op oceaan (Balcony) laden

Kamer, 1 slaapkamer, gedeeltelijk uitzicht op oceaan (Balcony)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op zee laden

Kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Parnas Hotel Jeju
Jungmun
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 205
inclusief belastingen en toeslagen
9 jan - 10 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

399 HOGEUN-DONG, Seogwipo, 63571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Parnas Hotel Jeju
Parnas Hotel Jeju
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 205
inclusief belastingen en toeslagen
9 jan - 10 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KRW 170000 voor volwassenen en KRW 75000 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: KRW 25000 per dag
- Toeslag voor extra bed: KRW 50000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 6168144724
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jw Marriott Jeju & Seogwipo
JW Marriott Jeju Resort SPA
JW Marriott Jeju Resort & SPA Hotel
JW Marriott Jeju Resort & SPA Seogwipo
JW Marriott Jeju Resort & SPA Hotel Seogwipo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over JW Marriott Jeju Resort & SPA
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
CHIKA
27 sep 2025
CHIKA
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ChangWoo
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ChangWoo
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MIRI
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIRI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mark, Centreville
Reisde met familie
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
5 jun 2025
??
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
BOMI
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BOMI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Resort in Jeju
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Mia
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
somin
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
somin
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KIYOUNG
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
친절하고 좋은 호텔
KIYOUNG
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Vivian
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vivian
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
woorham
19 sep 2024
woorham
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Heewon
19 sep 2024
Heewon
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Bong-Ki
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 경험
Bong-Ki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Chehyun
Reisde met familie
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chehyun
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Sonny
10 jul 2024
Sonny
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Heejin
Reisde met familie
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heejin
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
John
Reisde met familie
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
John
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jaewoo
Reisde met familie
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
플라잉 더 호그의 매니저 필립님께.
Jaewoo
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Nate
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nate
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Youngjae
Reisde met familie
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Youngjae
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Choon Won
Reisde met familie
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Choon Won
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
MIHYUN
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIHYUN
2 nachten verbleven in december 2023












