Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Yeon





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Een gratis minibar
Gerenoveerd in 2024
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Een gratis minibar
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Privébubbelbad binnen
Klimaatregeling
Verwarming
Alle foto's voor Deluxe Double (Ocean View) laden

Deluxe Double (Ocean View)
Alle foto's voor Family Double Twin (City View) laden

Family Double Twin (City View)
Alle foto's voor Deluxe Double (City View) laden

Deluxe Double (City View)
Misschien vind je dit ook leuk

Parnas Hotel Jeju
Jungmun
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 962 beoordelingen
De prijs is € 284
inclusief belastingen en toeslagen
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-2, Soldongsan-ro 22 Beon-gil, Seogwipo, Jeju-do, 63596
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Park Sunshine Jeju
Park Sunshine Jeju
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer KRW 10000 voor volwassenen en KRW 10000 voor kinderen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Yeon Seogwipo
Jeju Island
Hotel Yeon Hotel
Hotel Yeon Seogwipo
Hotel Yeon Hotel Seogwipo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Yeon
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katrine
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrine
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Priscilla
Reisde met partner
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Priscilla
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ephi
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ephi
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceeded our expectations
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dina
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dina
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super cute hotel!
Helen
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깔끔하고 편안한 호텔
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Maija-Liisa, Jarvenpaa
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maija-Liisa
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jielin Jelynn
Reisde met partner
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jielin Jelynn
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SEUNGWAN
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요~
SEUNGWAN
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tod-Od
24 jan 2025
Tod-Od
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ina Cathrine
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ina Cathrine
9 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SEO EN
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


SEO EN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
yunhee
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yunhee
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Man Hang
9 dec 2024
Man Hang
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
soon oh
Zakenreiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
soon oh
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
John
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Takahara
Reisde met familie
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Takahara
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos
10 sep 2024
Carlos
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
스토리가 있는 호텔연
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Hyeon
Zakenreiziger
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyeon
1 nacht verbleven in juli 2024