Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
25 nov - 26 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, balkon laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, balkon
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(74 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, balkon laden

Kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, balkon
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(52 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, balkon laden

Junior suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, balkon
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer, niet-roken, balkon (Oceanfront) laden

Suite, 1 slaapkamer, niet-roken, balkon (Oceanfront)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad buiten
Klimaatregeling
Junior suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, gedeeltelijk uitzicht op oceaan
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Junior suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, bubbelbad (Oceanfront)
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Santa Marta
Bello Horizonte
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.6 van 10, Uitstekend, 460 beoordelingen
De prijs is € 85
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrera 3 No 142-60, Bello Horizonte, Santa Marta, Magdalena, 470006
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Santa Marta
Hilton Santa Marta
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.6 van 10, Uitstekend, 460 beoordelingen
De prijs is € 85
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer COP 58000 voor volwassenen en COP 35000 voor kinderen
- Betaald parkeren: COP 34000 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: COP 330.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Hotel
Marriott Resort Playa Dormida Hotel
Marriott Resort Playa Dormida
Hotel Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Santa Marta
Santa Marta Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Hotel
Hotel Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida
Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Santa Marta
Santa Marta Marriott Dormida
Santa Marta Marriott Dormida
Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Hotel
Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Santa Marta
Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida Hotel Santa Marta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,0
Locatie
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Edgar
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Edgar
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Luz
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luz
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andres Ruiz
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres Ruiz
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angelica Maria
23 sep 2025
Angelica Maria
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
eric
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
eric
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jaycen
11 sep 2025
Jaycen
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalia
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathalia
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maria, Waterdown
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
22 aug 2025
Michael
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andres
Reisde met partner
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joaquin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joaquin
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KYLE
8 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KYLE
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mateo
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mateo
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Roxana
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique

Roxana
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Catalina
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catalina
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Norman
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
restaurant service improvement
Norman
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Natalia
Reisde met een groep
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Jose
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos Jose
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diego, Cali
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nubia
18 jul 2025
Nubia
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Juan
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jaime
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
5 nachten verbleven in juli 2025













