Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hilton Garden Inn Santa Marta





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
26 aug - 27 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, uitzicht op zee laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, uitzicht op zee
8,0 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee laden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee
8,6 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden (Roll-In Shower) laden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden (Roll-In Shower)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrera 1C No. 24-04, Santa Marta
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer COP 47000 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: COP 75000 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 19.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hilton Garden Inn Santa Marta Hotel
Hilton Garn Inn ta ta Hotel
Hilton Santa Marta Santa Marta
Hilton Garden Inn Santa Marta Hotel
Hilton Garden Inn Santa Marta Santa Marta
Hilton Garden Inn Santa Marta Hotel Santa Marta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hilton Garden Inn Santa Marta
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner, Reisde met familie
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met partner
17 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Gustaaf
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een vieuw!
Gustaaf
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Alvaro Ernesto
7 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Alvaro Ernesto
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ricardo
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ricardo
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
OSWALDO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OSWALDO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
REMI
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REMI
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Miguel, Bogota
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Carey
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carey
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JOSEPH, SUNNY ISLES BEACH
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSEPH
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maribel
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maribel
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stefan, Stadtilm
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mayra
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayra
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Liliana, Edmonton
30 jun 2025
Liliana
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Jaime
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Netheid
Jaime
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tristan
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tristan
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Murray
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Murray
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
6 nachten verbleven in juni 2025