Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Barceló San Salvador





Barceló San Salvador bevindt zich dicht bij Bambu City Center en Olivos Plaza en biedt een terras, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café. Geniet van reflexologie, een gezichtsbehandeling of een Zweedse massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van internationale gerechten. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen) is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice.
VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
3 okt - 4 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(60 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior kamer (King) laden

Superior kamer (King)
9,2 van 10
Fantastisch
(120 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Premium Level) laden

Tweepersoonskamer (Premium Level)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer (Level King) laden

Premium kamer (Level King)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Club lounge
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ave Las Magnolias Y Blvd Del Hipodromo, San Salvador, SS
Over deze accommodatie
Barceló San Salvador
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer SVC 21.72 voor volwassenen en SVC 10.86 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: SVC 45 per persoon (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: SVC 45 (enkele reis), (tot 12 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 12 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Barceló San Salvador Hotel
Barcelo San Salvador
Hilton Princess San Salvador
Barcelo San Salvador Hotel
Barceló San Salvador Hotel
Barceló San Salvador San Salvador
Barceló San Salvador Hotel San Salvador
Princess San Salvador
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Barceló San Salvador
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
David
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
joey
31 aug 2025
Positief: Voorzieningen
joey
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sebastian
Zakenreiziger
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Edvin
29 aug 2025
Positief: Netheid
Edvin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lourdes Lorena
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lourdes Lorena
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Juan Pablo
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Pablo
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Melvin
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Melvin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Franklin Israel
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franklin Israel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Edgar
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgar
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rodney
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodney
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jorge, adelanto
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jorge
18 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo A.
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo A.
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JOE
Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOE
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Doris
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doris
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
GERARDO MARTIN ZUÑIGA
Reisde met een groep, Zakenreiziger
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GERARDO MARTIN ZUÑIGA
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Herbert
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herbert
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jeannette
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeannette
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher, Guatemala
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karenina
Zakenreiziger, Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karenina
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Maria Elena
17 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Elena
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
2 nachten verbleven in augustus 2025