HOTEL DIANA PRINCESS
Hotel met gratis ontbijt in San Pedro Sula
Fotogalerie voor HOTEL DIANA PRINCESS





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gerenoveerd in 2025
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenvoudige Twin kamer, 1 eenpersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gerenoveerd in 2025
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10 BLOQUE 7, RESIDENCIAL VILLA EUGENIA, 12 CALLE, 22 Avenida, San Pedro Sula, Cortes, 21101
Over deze accommodatie
HOTEL DIANA PRINCESS
Gelijkaardige accommodaties

Intercity Hotels San Pedro Sula
Intercity Hotels San Pedro Sula
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 946 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL DIANA PRINCESS
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Zakenreiziger
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nelson
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelson
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Edgar Leonel
22 okt 2025
Edgar Leonel
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Anderson, Choloma
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Anderson
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Jennifer
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Claudio
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudio
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Sebastián
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sebastián
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brayan
25 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Brayan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lizandro
19 sep 2025
Lizandro
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dorybenson
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dorybenson
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Blas
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blas
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jose
13 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Jose
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jiahao
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiahao
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
20 jun 2025
Gustavo
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Thelma
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thelma
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Leticia
2 jun 2025
Leticia
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Víctor Alan
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Víctor Alan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sebastián
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastián
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met familie
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Gersan
Zakenreiziger
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gersan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
DIANA
Zakenreiziger
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DIANA
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Oscar
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Oscar
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024








