Hotel Salymar
Hotel met een dakterras en een 24-uurs businesscentrum in San Fernando
Fotogalerie voor Hotel Salymar





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer (2 beds) laden

Superior kamer (2 beds)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon (2 beds) laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon (2 beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Oferta Desayuno 2 pax) laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Oferta Desayuno 2 pax)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Oferta Desayuno 2 pax) laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Oferta Desayuno 2 pax)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Real, 32, San Fernando, Cadiz, 11100
Over deze accommodatie
Hotel Salymar
Gelijkaardige accommodaties

Hipotels Barrosa Garden
Hipotels Barrosa Garden
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 118 beoordelingen
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april EUR 0.83 per persoon, per nacht tot 9 nachten en daarna EUR 0.41. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.30 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.65. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 12 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
H2 Salymar
H2 Salymar Hotel
H2 Salymar Hotel San Fernando
H2 Salymar San Fernando
Salymar
Hotel Salymar San Fernando
Salymar San Fernando
Hotel Salymar Hotel
Hotel Salymar San Fernando
Hotel Salymar Hotel San Fernando
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Salymar
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
14 jul 2025
Ricardo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Veronica
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronica
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Juan
Zakenreiziger
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MILLICENT
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
MILLICENT
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roy
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Recaredo
6 feb 2025
Recaredo
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Diego
Zakenreiziger
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rocio
Reisde met partner
13 jan 2025
Rocio
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Niels Henrik
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dansker på besøg
Niels Henrik
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Juan Andrés
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel recomendable.
Juan Andrés
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
MONICA
Reisde met partner
5 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MONICA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Claudiu
Reisde met partner
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudiu
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JAVIER
Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAVIER
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Pisculis
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Pisculis
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Francisca
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisca
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Germán Romero
Reisde met familie
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Germán Romero
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met partner
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Juan José
19 sep 2024
Juan José
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Katiuscia
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comodo
Katiuscia
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Lidia
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lidia
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met partner
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Andres
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
maria del carmen
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
maria del carmen
1 nacht verbleven in juli 2024








