Kamer, balkon (Suite) | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Rotterdam Teleport Hotel

3 out of 5
Rotterdam Teleport Hotel
Schiekade 730, Rotterdam, NL

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 157 van 452 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 194 van 452 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 452 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 452 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 452 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ella

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Better use foldable chairs & table to accomodate the number of people checking in. Place is very near to Rotterdam train station.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Roy

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Victor

Reisde met partner
It was a Nice room only the safe didn’t work.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Cornelio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een prim hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Simon

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Lies

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Johannes

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Fijn dat er parkeermogelijkheid was voor onze auto en eigen fietsen. Jammer dat er engels wordt gesproken. Banken in de ontbijtzaal waren veel versleten. Ontbijt matig.
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lisan

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Maciej

Positief: Netheid
All was good
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hubertina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima bed. Lekker geslapen. Fijn hotel voor een overnachting.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Aykut levent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Supervriendelijke portier. Kamer heel benauwd door ontbreken airco en raam kon maar op klein kiertje open
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Walter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nardy

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Erica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Bedden waren goed. Ontbijt kon beter
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt op wandelafstand van het centrum. Goed hotel voor 1 nachtje.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Gevella

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

norbert

Positief: Netheid, personeel en service
Hoofdzakelijk engelssprekend personeel is een minpunt. Te weinig attributen om kleding op te hangen in badkamer. Personeel heel gedienstig en vriendelijk.
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Mette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed georganiseerd, vriendelijk personeel, relaxte omgeving.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Floor

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, goed bed. Wel wat gehorig. Verder hebben we het goed gehad in het hotel
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamer aan de achterkant, stil, nette douche en parkeren plus openbaar vervoer dichtbij. Behulpzaam personeel. Jammer dat de tv niet was aangesloten, maar dat hebben we niet gemeld. Tip, check dit meteen even.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Leon

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Basic hotel.

6/10 – Redelijk

Danielle

Negatief: Netheid, voorzieningen
Schone kamer. Verder inspiratieloos hotel en kotsvlekken in de gang ‘s ochtends.

10/10 – Uitstekend

Henri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goed ontbijt en het centrum op loopafstand

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
personeelleden heel aardig en behulpzaam

8/10 – Goed

Milton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijn personeel

10/10 – Uitstekend

Gwenny

1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Laty

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Prijs kwaliteit niet naar verhouding
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Manoek

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Rajiv

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima accommodatie dicht bij locatie van cliënt waar ik heen moest. Groot bed. Mis wel de optie om de stoel te verplaatsen.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Stephan, Roermond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging voor weekendje Rotterdam met openbaar vervoer
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Jack

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos
Waardeloos hotel, een 2-persoonskamer geboekt zoals op de foto’s. Kregen uiteindelijk een kamer van 10 vierkante meter waar het bed in een hoekje gedrukt stond. Het was er ongelofelijk benauwd zonder airco en een raam dat vijf centimeter open kon. Vieze zwarte haren op het ‘schone’ witte dekbed. De balie draaide rap muziek en er kon bij binnenkomst geen vriendelijke hallo of blik vanaf. Bij het wegrijden kwamen we erachter dat we op een niet geldige parkeerplek stonden, het was erg onduidelijk. In plaats van dat het hotel ons belde of we de auto even wilden verplaatsen hebben ze een A4’tje op de auto geplakt met een boze tekst erop. Lak van een net nieuwe auto beschadigd. Kortom een ongelofelijk slecht hotel.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel aan de rand van het centrum
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging Slechte afvoer van douche water
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Nicolaas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was perfect goed de sevice en erg goed ontbijd
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Samuel Days Inn Rotterdam City Centre op 13 apr 2022
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was werkelijk niets op aan the merken.er mag well gezegdworden dat deze service een voorbeeld is voor andere hotels .
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Nadia Days Inn Rotterdam City Centre op 22 mrt 2022
Hartelijk dank, voor u lieve woorden. Wij zien u graag terug! Mvg, Nadia Days Inn Rotterdam City Centre

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijn gehele verblijf was in een woord GEWELDIG dit hotel met allervriendelijkste mensen was voor ons een verademing .
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Nadia Days Inn Rotterdam City Centre op 22 mrt 2022
Thank you so much, hope to see you soon! Warm Regards, Nadia Days Inn Rotterdam City Centre

10/10 – Uitstekend

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Nadia Days Inn Rotterdam City Centre op 22 mrt 2022
Thank you so much, hope to see you soon! Warm Regards, Nadia Days Inn Rotterdam City Centre

10/10 – Uitstekend

René

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Mucevver

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Domenico

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Erik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Fabio op 18 sep 2021
Thank you for your valuable feedback! You’re most welcome to visit again.

8/10 – Goed

Erik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Fabio op 18 sep 2021
Thank you for your valuable feedback! You’re most welcome to visit again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Fabio op 15 sep 2021
Thank You for your feedback :)

6/10 – Redelijk

Kayleigh, Dordrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We hadden een lekking van de airco in ons hotel
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Fabio op 15 sep 2021
Thank you for your feedback. We’d love to host you the next time you visit Daysinn. Share our location with your friends and family as well.