Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Florin





Le Florin bevindt zich dicht bij Place de la Gare en Le Liberté en biedt een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (+ bon cadeau restaurant) laden

Tweepersoonskamer (+ bon cadeau restaurant)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13 place de la gare, Rennes, Ille-et-Vilaine, 35000
Over deze accommodatie
Le Florin
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.83 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10.5 voor volwassenen en EUR 10.5 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Florin Hotel Rennes
Florin Hotel
Florin Rennes
Le Florin Hotel
Le Florin Rennes
Le Florin Hotel Rennes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Florin
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HISAYA
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISAYA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MAKOTO, Mishima-gun
4 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kohei
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kohei
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Edgardo
29 mei 2025
Edgardo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Xavier
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xavier
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mayuko
9 mei 2025
Mayuko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
christelle
Zakenreiziger
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix
christelle
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
SUNGGWANG
Reisde met een groep
12 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
SUNGGWANG
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
olivier
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
olivier
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
stella
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stella
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
gabriel
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gabriel
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jessica
8 jan 2025
Jessica
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Marion
9 dec 2024
Marion
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Patrick
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-Michel
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Michel
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yvan
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Formidable
Yvan
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Denis
Zakenreiziger
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denis
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Francoise
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francoise
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Konstantinos
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for a short stay in the city
Konstantinos
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Tsai wen
23 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Tsai wen
6/10 – Redelijk
HAYATO
Reisde met partner
19 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HAYATO
5 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
RISA
14 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
RISA
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Daniel
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Sacha
Zakenreiziger
28 feb 2024
Sacha
1 nacht verbleven in februari 2024