Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken | Gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Super OYO 635 Seven Days Hotel

2 out of 5
Super OYO 635 Seven Days Hotel
57, Jalan Lipis, Bandar Raub Perdana, Raub, Pahang

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 11 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ammy op 25 feb 2024
Hi, Mohamed! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.

4/10 – Matig

Reefa

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Cheshta op 8 nov 2021
Hi, Reefa! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy

6/10 – Redelijk

NORAIZAN

Just nice for a short break
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Hannah op 4 okt 2021
Hi, Noraizan! Thank you for sharing your feedback with us. We will work even harder for your complete satisfaction and make your stay turns out to be an amazing experience next time. Regards, Hannah!

8/10 – Goed

Md hafidz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Completely satisfied
Overall was good for me & my wife. The room condition, good and all staff's were really friendly. Only need to improve was the water for shower, to slow.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van OYO op 3 mrt 2020
Hi, Thank you for your rating and the valuable feedback. We have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Bella!

8/10 – Goed

Nik Mohd Syazwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Puas hati
Simple hotel bagi saya. Kedai halal xnampak sangat di sekeliling. Nasib baik KFC kat sebelah belakang je. Katil sedap tidur. Ada sediakan simple breakfast. Sangat berbaloi dengan harga
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was kindly received with my bicycle, allowed to check in early and store my bike safely. The management generously provided nasi lemak for breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Cheshta op 21 jun 2019
Thanks for applauding, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, for which we are working day and night to meet your expectations. Keep posted us with your future reviews as well. Regards, Cheshta

4/10 – Matig

Sainah

4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes..honestly staff n tqsm
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Megha op 18 mrt 2019
Hey, Thank you so much for the wonderful rating. Please share your views in the future as well. Have a nice day! Regards, Megha

8/10 – Goed

Nor, Raub

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleanliness of the hostel and hospitality.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Megha op 18 mrt 2019
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Nor! We will work even hard to make your stay memorable one :) Regards, Megha

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Megha op 5 apr 2019
Hi, We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Barbara

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Megha op 5 apr 2019
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Barbara