Central Person Hotel Pyeongtaek
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Pyeongtaek
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Central Person Hotel Pyeongtaek





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

261-1, Seojeong-ro, Pyeongtaek, Gyeonggi, 17774
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Golden Planet Hotel Pyeongtaek
Golden Planet Hotel Pyeongtaek
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 10 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KRW 16500 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KRW 150000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Central Person Hotel
Central Person Pyeongtaek
Central Person
Central Person Pyeongtaek
Central Person Hotel Pyeongtaek Hotel
Central Person Hotel Pyeongtaek Pyeongtaek
Central Person Hotel Pyeongtaek Hotel Pyeongtaek
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Central Person Hotel Pyeongtaek
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
huirui
31 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
huirui
4 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
sukho
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
sukho
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Greg
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good business hotel.
Greg
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
PK, Pyeongtaek
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PK
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
ADAM
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love this hotel
ADAM
1 nacht verbleven in mei 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
16 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
오버부킹
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
sunghyun
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sunghyun
2 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Vincent
9 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vincent
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
James
22 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
3 nachten verbleven in november 2017