Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van ibis budget Paris Porte de Bercy

2 out of 5
ibis budget Paris Porte de Bercy
2 place de l Europe, Paris Bercy 2, Charenton-le-Pont

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 191 van 811 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 356 van 811 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 145 van 811 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 65 van 811 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 811 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Thomas

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
No airconditioning at this time in the hotel.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 21 mei 2024
Dear,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Budget Paris Porte de Bercy. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Redelijk

Ali

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt !Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

J.-P.L.M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really liked that there was a shopping mall next to it. Outside of the hotel it was super pretty!! Overall i just really liked it. Regards, Soey. Hotel met een voor ons prima ligging, vriendelijk personeel, functioneel ingerichte licht en ruim ogende (bad) kamer. Veel aandacht voor het schoonmaker van de badkamer en iets minder voor de vlan de slaapruimte. Prettig om het restaurant in het hotel gebouw zelf te hebben met smakkelijke gerechten. Het naast gelegen winkelcentrum bied binnen hun openingstijden ook genoeg variatie om iets te drinken/ eten.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 23 okt 2023
Dear,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Budget Paris Porte de Bercy. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

8/10 – Goed

J.M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I k vond het aardig schoon en goed ver z,orgd Maar de omgeving was slecht en niet juist.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 24 sep 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 – Goed

kelly

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Simpel hotel, met elke dag schoonmaak, vriendelijk bij de receptie , nadeel vond ik alleen je parkeert in hun garage maar iedereen kan zo bij je auto. Bus en metro in de buurt, hotel staat naast een winkelcentrum voor de broodnodige dingen.
Reactie van Leyla, Service commercial op 15 aug 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 – Matig

Amine

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Hele prettige omgeving. Kamer zelf was wel oke, bed sliep oke maar kussens waren niet prettig. Ook was er geen kluis aanwezig.

4/10 – Matig

Rhani

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Onvriendelijk personeel aan de balie. Geen wam water in de ochtend
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Joaquin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-1
Er zijn geen overeenkomsten met het aanbod, bijvoorbeeld, in de aanmeldingsformulier kun je een kamer aanvinken met roken dit heb ik gedaan, maar daar is in het hotel geen sprake van! Nergens kan gerookt worden, dat is prima maar waarom dan een voorkeur vragen alsof dit een voorziening is bij hun hotel, parkeren staat gratis, kost 12,- euro , al met al het personeel is gewoon niet klantvriendelijk er is totaal geen ontvangst met een lach of welkom. Ik snap dat het budget is maar vriendelijkheid is gewoon voor deze funktie erg gewenst. Ik heb de kamer niet gekocht en voor kort verblijf zou ik niet snel reageren maar ik kwam in een vieze kamer terecht ramen kunnen niet open er is geen brandblusser in de gang, geen nood uitgang, ik kreeg de badkamer deur niet meer open vanuit binnen, de technische dienst heeft mij moeten bevrijden. Ik snap niet dat zo n verloedering nog geprezen of aangeboden wordt. Wil je met je gezin genieten, kijk effe naar een ander hotel want het adres is zelfs verkeerdt opgegeven ik kwam eerst bij een ander ibis terecht, bellen heeft geen nut de nummers werken niet eens.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk weekend gehad, vriendelijk personeel en mooie kamers en prachtige douche, wastafel en toilet
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was top, schoon en schone fijne douche en toilet. Hele goede prijs kwaliteit verhouding, prima verblijf voor als je weinig op je kamer bent en veel op pad. Ontbijt was ok maar geen ei of ham oid, vooral zoete broodjes en zoet beleg. Zou zo weer boeken!
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima budget hotel, geen opmerkingen. Personeel heel vriendelijk.
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De meneer die ons hielp met inchecken was erg vriendelijk. De rest van het personeel was erg bot en sprak weinig tot geen Engels. Bij een bezoek aan de bar hebben we 20 minuten moeten wachten voor we geholpen werden. Er was niemand te bekennen. Bij het afrekenen wederom niemand. Uit beleefdheid blijf je wachten en als er dan eindelijk iemand komt wordt je met de nek aangekeken.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Zuly

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Todo bien
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 21 mei 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

ceyhun

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schlecht, zimmer katastrophal zustand Frühstück sehr schlecht organisiert
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 21 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your opinion. Although we would have preferred your experience to have been more pleasant, your feedback and impressions are very important to us, as they help us to improve our services on a daily basis. Customer satisfaction is our priority, but apparently we didn't succeed this time. If you give us the opportunity to regain your trust, we will be delighted to offer you the very best that our customers enjoy every day.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 21 mei 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Miguel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Megusto que hag un centro comercial al lado
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 21 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gisell

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faltaba un poco de limpieza
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 7 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Fredy H

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 7 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's quiet.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 7 apr 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

heather

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great, a bit too warm in the bedroom for me, and too noisy to have the window open! But great view over Paris
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 7 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Abhinab

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 7 apr 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Marjory

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Madame,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt !Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Le personnel a été très agréable, le rapport qualité prix est correct. Le seul bémol est qu’il n’y avait pas d’œufs au petit-déjeuner
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à l'Ibis Budget Paris Porte de Bercy.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 – Goed

Tristan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
PAS OUF
Dans la chambre la chasse d’eau ne marchait pas, le volet ne se fermait pas, le lit étage pour la troisième personne n’était pas fait, et il y avait un bruit électrique dans la chambre
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à l’Ibis Budget Paris Porte de Bercy.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Soyez assuré(e) que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame/Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Accueil très bon merveilleux même je dirais parfait sa donne envie d'y revenir. Petit déjeuner excellent je voudrais remercier le personnel pour tous sa je conseil fortement cette hôtel merci beaucoup.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à l'Ibis Budget Paris Porte de Bercy.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 – Goed

Émeline

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Raymond

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Tobias

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Hello,Thank you for taking the time to share your opinion. Although we would have preferred your experience to have been more pleasant, your feedback and impressions are very important to us, as they help us to improve our services on a daily basis. Customer satisfaction is our priority, but apparently we didn't succeed this time. If you give us the opportunity to regain your trust, we will be delighted to offer you the very best that our customers enjoy every day.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Caroline

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Sylwester

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Hello,Thank you for taking the time to share your opinion. Although we would have preferred your experience to have been more pleasant, your feedback and impressions are very important to us, as they help us to improve our services on a daily basis. Customer satisfaction is our priority, but apparently we didn't succeed this time. If you give us the opportunity to regain your trust, we will be delighted to offer you the very best that our customers enjoy every day.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta retirado del centro de paris y hay el lugar esta cerca de zona industrial
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Hello,Thank you for taking the time to share your opinion. Although we would have preferred your experience to have been more pleasant, your feedback and impressions are very important to us, as they help us to improve our services on a daily basis. Customer satisfaction is our priority, but apparently we didn't succeed this time. If you give us the opportunity to regain your trust, we will be delighted to offer you the very best that our customers enjoy every day.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Camille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien service top
Chambre pour 2 personnes lit individuel Chambre propre spacieuse, matelas confortable mais les coussins ont une odeur de poussière ou de « vieux ». Télé à disposition, serviettes, savon liquide dans la salle de bain et sèche-cheveux avec caution de 20€. Salle de bain propre aucun problème niveau propreté. Mention aux deux portes dans la chambre pour séparer le sas et la chambre, la salle de bain est dans la partie sas à gauche directement de l’entrée Accueil agréable, il y a toujours quelqu’un pour vous aider. Endroit bien desservi bus puis métro plus loin + centre commercial en bas de l’hôtel
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla Service commercial op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à l'Ibis Budget Paris Porte de Bercy.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

6/10 – Redelijk

Abimbola

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Above Average Accommodation
Generally just ok. Bedroom not as expected
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Paulo Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

DENISE HELENA DE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
A linha budget não oferece muita coisa. Sem frigobar, sem armário, sem possibilidade de deixar malas. Há um maleiro pago, caso queira. Localização boa para ônibus que te leva até estação de metrô em Paris. Utilizando transporte público pode levar até 40 minutos até uma atração turística. Não dá pra ficar voltando pro hotel durante o dia por perder muito tempo. Cama boa, travesseiro baixo. Banheiro bom.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

4/10 – Matig

maria susanna

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La notte di capodanno abbiamo soggiornato spendendo molti soldi, stanza piccola non troppo pulita, in posizione fuori mano, abbiamo dovuto prendere un taxi all'andata e al ritorno per andare nella stazione metro più vicina perchè l'autobus non passava.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Hello,Thank you for taking the time to share your opinion. Although we would have preferred your experience to have been more pleasant, your feedback and impressions are very important to us, as they help us to improve our services on a daily basis. Customer satisfaction is our priority, but apparently we didn't succeed this time. If you give us the opportunity to regain your trust, we will be delighted to offer you the very best that our customers enjoy every day.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Battur

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Stella

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

It was expensive but the quality didn’t match
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Hello,Thank you for taking the time to share your opinion. Although we would have preferred your experience to have been more pleasant, your feedback and impressions are very important to us, as they help us to improve our services on a daily basis. Customer satisfaction is our priority, but apparently we didn't succeed this time. If you give us the opportunity to regain your trust, we will be delighted to offer you the very best that our customers enjoy every day.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had a great stay. The manager really helped us finding a parking spot by the hotel as we had a big van that didnt fit in the regular parking garage. Really appreciated it!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

alireza

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt !Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Laurent

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Caroline Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incrível
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 17 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

BRUNO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas d'eau chaude le matin, Plateaux petit dej qui traine dans les couloir du moment de l'arrivée lundi apres midi jusqu'au depart mardi matin.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à l’Ibis Budget Paris Porte de Bercy.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Soyez assuré que les mesures nécessaires sont mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquée. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 – Goed

chantal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trop pres des grandes voies sncf et périphérique
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Leyla, Service commercial op 18 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Maryna

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Leyla Service commercial op 17 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour cette bonne note que vous nous avez donné.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
4 nachten verbleven in november 2023