Next Generation, Kamer, 1 tweepersoonsbed | Luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Hotel Campanile Marne La Vallée - Bussy Saint Georges

3 out of 5
Hotel Campanile Marne La Vallée - Bussy Saint Georges
8 avenue Marie Curie, Bussy-Saint-Georges, Seine-et-Marne

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 212 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 458 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 220 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 74 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 1000 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Amh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel als je naar disney of parijs wil. Er ligt tapijt in de slaapkamer. En ja daar zitten mega veel vlekken op. Maar verstand op 0 en dan komt dat wel goed. Douche is netjes. Bed ligt prima verwacht gewoon geen auping bed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De 10euro per dag voor je auto slaat wel nergens op.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van La réception op 18 mei 2024
Geachte heer/mevrouwHartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel.Wij zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Hoogachtend

4/10 – Matig

H.A.A.

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La réception op 26 apr 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.

6/10 – Redelijk

Rody

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van daniel op 31 mrt 2024
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une notre sur votre séjour.En espérant vous revoir très bientôt.Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

H.A.A.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van v op 25 okt 2023
Dear Guest,We thank you very much for taking the time to provide us with your feedback.We thank you a lot for your comment and top mark.We are glad that you totally enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kindest Regards

4/10 – Matig

Joyce

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very dirty. The rooms are in a need of new clean carpets. Would never stay here again untill it’s renovated
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manuel op 18 aug 2023
Dear traveler,Thank you for your review of our Campanile Bussy Saint Georges hotel.Your comments allow us to correct the points to improve and to sensitize the whole team in order to provide you with the appropriate answers.We remain mobilized throughout the year to serve you and hope to see you again very soon at the Campanile de Pantin.The whole team joins me in wishing you a good dayBest regards

8/10 – Goed

Matthijs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Airco in kamer niet zo koud te krijgen
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manuel op 18 aug 2023
Cher voyageur, Nous vous remercions pour votre avis sur notre établissement Campanile Bussy Saint GeorgesVos remarques nous permettent de corriger les points à améliorer et de sensibiliser toute l’équipe afin de vous apporter les réponses adéquates. Nous restons mobilisés tout au long de l’année pour vous servir et espérons vous revoir très bientôt au Campanile de Pantin.Toute l’équipe se joint à moi pour vous souhaiter une bonne journée Bien cordialement

6/10 – Redelijk

Matthias

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betalend parkeren onlangs toegevoegd
Na meer dan 15 jaar op geregelde tijdstippen in dit hotel te verblijven, geschokt door de parkeertoeslag die onlangs werd toegevoegd. Met een jaarpas voor Disneyland Paris waarbij we gratis parking hebben zouden we nu moeten betalen bij een hotel waar we verblijven... dit is een no-go voor mij. Helaas is dit het einde als jaren-lange klant. Er zijn genoeg anders hotels in de buurt.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van V. op 24 mrt 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to write your comment further to your stay in our hotel-restaurant.Indeed, our car park is now closed and dedicated to our customers. Besides, all the hotels around us and particularly in the Paris area have toll parkings.Looking forward to welcoming you in our hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Moniek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van M. op 3 mrt 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement et de votre excellente note.Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement.

6/10 – Redelijk

Marco

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Mohammed op 6 feb 2023
Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre établissement Campanile Hôtel Marne la Vallée. Merci de nous avoir laissé un numéro d'avis. Quelles sont vos expériences avec nous qui nous influencent à fournir un meilleur service à nos clients ou à améliorer notre infrastructure.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau prochainement, vous et votre famille.Cordialement L'équipe d'accueil

8/10 – Goed

Esmeralda

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een nachtje

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor 1 nacht, kamers zijn krap
Een erg krappe kamer, basis maar oké. De kamer was slecht schoongemaakt, de koekjes lagen nog onder de bedden. Voor een nachtje is het prima, maar voor een week zou ik het afraden!
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Vera

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie voor bezoek aan Disneyland Parijs. Teleurstellend dat als je om 16.00 uur incheckt er maar 1 van de 2 kamers klaar is!! En dan ga jr er zelf een beetje achteraan en dan blijkt dat de kamer die je geboekt hebt, 1 2-persoonsbed en 1 babybedje, niet klopt. Na veel gepraat met leidinggevende is het gelukkig opgelost. Maar kloppen doet het niet, ook nog nóóit meegemaakt in een Campernile hotel, en we hebben er al héél wat bezocht in de voorbije jaren
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Awais

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, voor herhaling vatbaar en voldoet aan de belangrijkste punten: vriendelijk en behulpzaam personeel! Schone kamers en deze werden goed schoongehouden. Ontbijt keuze is standaard wat je overal aantreft. De gehele derde etage was minimaal 25 graden warm. Ook in de slaapkamers, dus je hebt altijd zomer :). Locatie is voor Disneyland prima. Voor een bezoek aan de eiffeltoren met auto ben je een uur onderweg, zeker met de rijstijl van sommige franse kentekens en infrastructuur. Dan zou ik liever dichterbij verblijven.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van V. op 28 apr 2022
Cher client, Nous vous remercions pour l'appréciation chaleureuse que vous avez rédigée et la notation optimale que vous nous avez attribuée. La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Nous avons toutefois bien pris note de votre remarque concernant la climatisation qui n'avait pas encore été inversée le jour de votre venue. Lors de votre prochain séjour, nous vous encourageons aussi à solliciter directement la Réception sur place, disponible 24h/24 et 7J/7, et vous pourrez ainsi avoir une solution immédiate à vos demandes. Espérant avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement, Bien cordialement, V.

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf Campagnille hotel
De kamer was uitstekend, een bad gevraagd en ook gekregen. Verder elke dag heel goed schoongemaakt en beddegoed vervangen. Goed ontbijtbuffet en lekker gegeten in het restaurant. Hier komen we zeker terug.
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van V. op 25 jan 2022
Dear Guest, Thank you for your comment further to your stay in our hotel/restaurant. We're really glad that you fully enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mario

2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van V. op 23 dec 2021
Cher client, Nous vous remercions pour la notation optimale que vous avez attribuée à notre hôtel-restaurant. La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Espérant avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement, Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor bezoek Parijs of Disneyland
Prima ontvangst bij de recptie! Hotel ligt dichtbij Disneyland PArijs en ook PArijs is goed aanrijdbaar. Kamer prima en ontbijt is goed. (Wel aan de prijs) Parkeren op een afgesloten terrein. Goed te doen als overnachtingshotel of voor meerdere nachten. Station op loopafstand. Supermarkt in de buurt.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van V. op 23 dec 2021
Cher client, Nous vous remercions pour l'appréciation chaleureuse que vous avez rédigée et la notation valorisante que vous avez attribuée à notre hôtel-restaurant. La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié votre séjour, et avons bien pris note de votre remarque. Lors de votre prochain séjour. Espérant avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement, Bien cordialement,

8/10 – Goed

Bram

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel met een bewaakte parkeerplaats
De kamers zijn helaas wat verouderd. Maar voor de rest is het een prima hotel. Het ontbijt is simpel. Het peroneel is heel vriendelijk. Ik was blij dat de parkeerplaats bewaakt was en dat ik hier met mijn bestelbus kon parkeren. Een minpuntje: ik vond haren in de douche en daar hou ik niet van.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van V. op 23 nov 2021
Cher client, Nous vous remercions pour l'appréciation chaleureuse que vous avez rédigée et la notation valorisante que vous avez attribuée à notre hôtel-restaurant. La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié votre séjour, et avons bien pris note de votre remarque. Lors de votre prochain séjour, nous vous encourageons aussi à solliciter directement la Réception sur place, disponible 24h/24 et 7J/7, et vous pourrez ainsi avoir une solution immédiate à vos demandes. Espérant avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement, Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Invalide kamer
Een super fijn verblijf in een invalide jamer waar we niets hebben gemist. Gewoon super
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van V. op 30 aug 2021
Cher client, Nous vous remercions pour l'appréciation que vous avez rédigée et la notation valorisante que vous avez attribuée à notre hôtel-restaurant. La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Espérant avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement, Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Hind

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Servos, Amsterdam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Het is jammer dat wij 2 x een vieze kamer hadden gekregen voor al nu met covid -19 is dit wel belangrijk Dit was wel jammer ook omdat de man van de receptie ons niet geloofde dus dan maar foto’s laten zie. Eindelijk na 3 x scherps recht een Schoone kamer vind dat daar nog wel iets me gedaan kan worden
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De airco was aan bij aankomst ok de kamer te verluchten maar de kamer had geen aangename geur mosschien hadden er mensen gerookt ofwel was de airco slecht onderhouden waardoor het een geur gaf in de kamer. Voor de rest was alles ok.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van V. op 10 aug 2020
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous adresser votre commentaire. Nous regrettons toutefois que vous n'ayez pas été pleinement satisfait, du fait du non respect par certains de l'interdiction formelle de fumer dans les chambres, et bien que nous aérions chaque jour tous les espaces de l'hôtel. Toutes nos équipes se mobilisent chaque jour pour satisfaire nos clients, et nous sommes navrés que cela n'ait pas suffit cette fois-ci. Bien entendu, nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel dans un proche avenir et répondre à toutes vos attentes. Cordialement, V.

8/10 – Goed

Ria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel ok
Probleempje met coldpack dat eerste avond niet echt gevonden werd maar toch na half uur en 2 de avond helemaal onvindbaar spijtig ik moest dit kunnen gebruiken Gelukkig waren er ijsblokjes en mijn coldpack om terug mee te nemen
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne en schone kamers snel in en uitchecken . De locatie is ook fijn slechts 2 afslagen van de snelweg bij Disneyland Parijs vandaan
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van V. op 15 mrt 2020
Cher Client, Nous vous remercions pour le commentaire sympathique que vous avez rédigé au sujet de notre hôtel/restaurant. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een net hotel dichtbij de snelweg en Disneyland
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van V. op 29 feb 2020
Cher Client, Nous vous remercions pour votre commentaire et espérons vous recevoir de nouveau et vous satisfaire tout autant. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ontbijt viel heel goed mee en was uitgebreid, personeel erg vriendelijk.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van V op 19 dec 2019
Cher Client, Nous vous remercions pour l'agréable commentaire que vous nous avez adressé suite à votre séjour dans notre hôtel. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous vous recevrons de nouveau avec grand plaisir. Bonne journée,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, vriendelijk personeel, nette kamers en goed ontbijt!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van V op 21 nov 2019
Cher Client, La satisfaction de nos clients est notre priorité. Nous sommes donc ravis par votre commentaire et vous recevrons avec autant de plaisir et de professionnalisme lors de votre prochain séjour parmi nous. Bonne journée, Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het waren nette kamers, de badkamer was aan de kleine kant maar wel heel proper. In de slaapkamer was er wel een groot bloedspoor die niet weg gepoetst was. Ook het ontbijtbuffet was niet denderend. Wel heel vriendelijk personeel en een goeie service!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van V op 21 nov 2019
Cher Client, Nous vous remercions pour votre commentaire, et c'est avec plaisir que nous vous avons accueillis. Sachez que nous veillons en permanence au maintien ou à l'amélioration de nos prestations. Nous tiendrons naturellement compte de vos remarques dans ce contexte. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van R. Klein op 8 okt 2019
Cher client, Toute l'équipe vous remercie pour votre confiance et recommandation. Votre opinion est très importante à nos yeux et nous sommes ravis de constater que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre établissement. Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het minste waren de bedden, heb je een mindervalide kamer en dan is het bed zo laag dat een verlamd iemand in bed moet vallen, dan krijg je zo iemand niet meer goed in bed wat niet fijn is voor de nachtrust. We zijn ook eerder naar huis gegaan omdat het niet meer te doen was. Het personeel was vriendelijk maar die kunnen daar weinig aan doen.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van R. Klein op 6 okt 2019
Dear client, First of all, thank you for the time you took to send us your comments about our hotel. Any remark from our guests is important for us if we want to improve the quality of our services. We are sorry to hear about the height of our bed. Due to your remark, we can check if everything is in order so we would like to thank you for it. We hope welcoming you soon again. Regards

8/10 – Goed

Pernella

Positief: Netheid, personeel en service
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Vriendelyk onthaal. Kamer was ok alleen matras was aan vernieuwing toe. Ontbyt zeer lekker net als avondbuffet.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van R. Klein op 18 sep 2019
Dear Pernella, I have taken note of your remarks and we would like to thank you for the time you took to share your experience. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rémy op 10 sep 2019
Cher client, Nous vous remercions pour votre notation et vos remarques que nous avons bien prises en compte. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer met goede badkamer en goed ontbijt. Jammer dat de kaart waarmee men in de kamer moet komen het vaak niet deed.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van R. Klein op 20 jul 2019
Dear client, Thank you for your very good notation and your remarks. We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van R. Klein op 20 jul 2019
Cher client, Nous vous remercions pour votre excellente notation. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au sein de notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau chez nous. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van R. Klein op 5 mei 2019
Cher client, Nous vous remercions pour votre très bonne notation. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. Cordialement

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van R. Klein op 1 mei 2019
Cher client, Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre établissement. Nous aurions apprécié un commentaire de votre part afin de comprendre votre notation. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Personeel spreekt goed Engels en is aardig.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van The Management op 3 mrt 2019
Dear client, Thank you for your very good notation and your remarks. We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, binnen 25 minuten ben je in disneyland. Fijne douche.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van The Management op 4 jan 2019
Dear client, Thank you for the time you took to send us your comments about our hotel. We are glad that you enjoyed your stay. Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Boeking via Expedia was niet bekend bij het hotel. Personeel sprak zeer slecht/weinig Engels, maar hebben uiteindelijk wel kamer gekregen, weliswaar zonder gratis wifi (omdat boeking niet bekend was?)
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van The Management op 15 nov 2018
Dear client, Thank you for having taken the time to share your experience. WifI is free in our hotel which means it doen't matter if you have a room or not, you can always ask for the acces at the reception. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi eenvoudig hotel vlak bij disney.
Leuk eenvoudig hotel met redelijk grote kamer en ruimere badkamer. Ken kleinere badkamers in omgeving van disney. 10/15 min rijden en je staat op het parkeerterrei van disney, dat is niet veel langer dan naar de partnerhotels van disney die dichter bij liggen. Prima bed, 1 matras was doorgezakt maar andere single bed matras was prima. Uitstekend hotel voor mensen die 1 of 2 nachtjes hotel willen boeken voor disney om alleen te slapen. Ontbijt niet uitgeprobeerd, in park gegeten.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Thierry B. op 18 jul 2018
Dear client, Thank you for your excellent notation and your remarks. We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards,

8/10 – Goed

Didi, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel niet ver van Disneyland parken
Samen met mijn dochtertje hebben we een nacht in dit hotel geslapen. Hotel was 3 maanden van tevoren geboekt en alles was al klaar voor onze komst! Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving, op een loopafstand van het station waardoor we makkelijk naar Disneyland heen konden (ongeveer 10 min in de train). Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was schoon en ruim genoeg. We vonden het een top hotel! Een aanrader voor mensen die een betaalbaar hotel zoeken in de omgeving van Disneyland
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Thierry B. op 22 jun 2018
Dear Didi, Thank you for your excellent notation and your remarks. We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards,

6/10 – Redelijk

marco, Zoetermeer

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hotel met defecte airco.
De airco van het hotel is defect. De eerste klager stond al op 3 mei op de facebook pagina van het hotel, zag ik later. Receptie gaf bij klagen als tip "doet u het raam maar open" dit hadden de muggen ook gehoord. Dus onrustige nacht gehad. Ik had nooit geboekt als ik dit geweten had.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Thierry B. op 2 jun 2018
Cher Marco, Nous vous remercions pour d'avoir pris le temps de nous écrire. Nous comprenons tout à fait votre mécontentement et nous tenons sincèrement à nous excuser pour la gêne occasionnée. Sachez que notre système de climatisation étant réversible, il sert également de chauffage sauf que nous ne pouvons pas utiliser la fonction climatisation et la fonction chauffage en même temps. Jusqu'à la semaine dernière, les températures extérieures ne nous ont pas permis de basculer l'ensemble de notre hôtel en climatisation, c'est pour cette raison que vous aviez encore du chauffage dans votre chambre. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
wel oke maar super benauwd
Hotel is gunstig gelegen, dicht bij de snelweg en 10 minuutjes lopen naar de Metro. Je bent met de Metro ook binnen 10 minuten bij Disney. Kamer is netjes, bedden zijn prima, maar wel klein en de douche is ook erg klein, je kunt er amper in omdraaien. Het grootste minpunt was dat het in het hele hotel echt een sauna was, het was het hele weekend buiten 28 graden en daardoor binnen ook.. er hing wel een soort blazer op de kamer maar daar kwam warme lucht uit. Wij zijn zelfs een nacht eerder naar huis gegaan omdat we liever in ons eigen bed wilde slapen dan weer een nacht zweten..
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Thierry B. op 25 apr 2018
Dear customer, First of all, thank you for the time you took to send us your comments about our hotel. Any remark from our guests is important for us if we want to improve the quality of our services and satisfy all our guests. We fully understand your dissatisfaction and we sincerely apologize for the inconvenience. Be aware that our air conditioning system is reversible, it also serves as heating except that we can not use the air conditioning function and the heating function at the same time. Currently, the outside temperatures do not allow us to switch our entire hotel into air conditioning, which is why you still have heating in our rooms. Regards, Thierry B

6/10 – Redelijk

Priscilla , Spijkenisse

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel vlakbij Euro Disney
Kamers waren vrij klein maar voorzien van alle gemakken die je nodig heb voor een weekendje weg. Personeel was aardig en behulpzaam, goed Engels sprekend ook. Ontbijt was simpel maar voldoende. Hotel lag direct naast de snelweg dus goed bereikbaar, ook goed centraal. Val'europe lag op nog geen 4 minuten afstand, leuk en groot winkelcentrum. Euro Disney lag op 10 minuten afstand, prima te doen.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van relation client op 8 jan 2018
Dear Priscilla, Thank you for your excellent notation and your remarks. We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards, Thierry B

10/10 – Uitstekend

Janneke, Dordrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boven verwachting!
Prima hotel voor dit geld. Ook al eens bij de buren verbleven maar dat doen we nooit meer, blij verrast dat het voor zo weinig geld zoveel beter kan
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van relation client op 20 nov 2017
Dear Janneke, Thank you for your notation and your remarks. We are pleased to note that you had a pleasant stay with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay in Paris or Disneyland. Kind regards, Thierry B

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Rumoerig Hotel
Wij hebben van Donderdag 5 tot Zondag 8 Oktober 2017 daar gelogeerd. Voor ons is het meteen de laatste keer. Gasten die meerdere malen gooien met de deuren in de nacht, personeel waar geen beweging in te krijgen is en dan nog het uitgebreide ontbijt met als keuze croissants of chocobroodjes. Wij slapen meerdere malen per jaar in verschillende hotels en deze verdient een negatieve beoordeling.
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van relation client op 5 nov 2017
Dear Guest, Thank you for the time you took to send us your comments about our hotel. We regret the issues you had during your stay. We fully understand your dissatisfaction and we sincerely apologize. Kind regards, Thierry B

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Net hotel. Aardig personeel. Zeer scherpe prijs voor een goede kamer
Reactie van Marine D. op 21 jun 2017
Dear guest, First of all, thank you for the time you took to send us your comments about our hotel and for your excellent notation. We are pleased to note that you had a very pleasant stay at our hotel with our teams. We hope we would welcome you again in our hotel for your next stay near Paris or Disneyland. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Prima hotel, bij bezoek aan Disneyland.
Prijs/kwaliteitverhouding is prima in combinatie met bezoek Disneyland. Echt prima om te overnachten/douchen, dit is voldoende als je toch laat uit het park komt en de volgende dag weer vroeg richting park gaat. Ik ben samen met m'n 2 zoons van 17 en 14 geweest.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Redelijk hotel goed voor kort verblijf
Alleen jammer dat je ontbijt apart bij moet bestellen verder redelijk genoeg