Terras

Beoordelingen van Hotel Atrium by HappyCulture

3 out of 5
Hotel Atrium by HappyCulture
68-72 Boulevard Henri Sellier, Suresnes, Hauts-de-Seine

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 185 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 407 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, personeel en service
Lieve personeels , Schoone hotel
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception op 15 sep 2023
Good morning, Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services.The whole team wish you a very nice day. Sincerely, the Atrium team.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was ok. The food was really bad. Nice underground parking,
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Luis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel word aangeboden met parkeergelegenheid maar wat er niet vermeld word is dat dit 15 euro per dag extra kost dat was enige minpuntje . Het hotel was verder netjes ontbijt voor €15 was uitgebreid en veel keus . De kamers waren netjes en het personeel vriendelijk
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Corriezuidhof, Bennekom nl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, vriendelijkpersoneel, zeer schone kamer, lekker ontbijt
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, dicht bij metrostation. Schoon, modern, vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie, dichtbij tramstation. Erg vriendelijk personeel. Schone kamers, maar wel klein. Prima prijs kwaliteit verhouding
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ontvangst bij de receptie, heel vriendelijk. Ze spreken ook voldoende Engels. Prima kamer, klein maar compleet. Heerlijk geslapen. Een tip: waterkoker op de kamer zou wel prettig zijn voor een kopje thee of koffie.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Johnny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is goed en schoon. Vlakbij een tramstation. Ook supermarkten zijn in de buurt.
4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

K

Goed bevallen!
Net hotel, behulpzaam en vriendelijk personeel. Mooie kamer (helaas geen eiffeltorenview zoals op de site stond) en dichtbij de RER en trams.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Jane, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig hotel. Het metrostation bevindt zich op 2 minuten loopafstand waardoor je binnen 25 minuten midden in de stad zit. Goed ontbijt, schone moderne kamer en parkeren onder het hotel. Ideaal voor een paar dagen Parijs en dus zeer aan te raden.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Els, Drenthe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk, schoon hotel. Vriendelijk personeel.
Wij hebben een fijn verblijf gehad in dit hotel. Het is er schoon en netjes, keurige douche, fijne grote handdoeken. De bedden zijn prima. Het hotel is goed geïsoleerd zodat je geen last hebt van geluid van verkeer. Er is ook airco. Tv op de kamer hapert soms wel een beetje. Veel zenders, Frans, Duits en Italiaans. Wat ik wel vreemd vond was dat ze een kopie wilden maken van mijn paspoort en bankpas. Dat mogen ze toch niet vragen? Ik moest een borg van € 50,- geven, dat vond ik wel logisch. Bij vertrek moest ik nog een soort toeristen belasting betalen (klein bedrag, maar toch)? Dat zat blijkbaar niet bij de prijs in. Het hotel ligt in Suresnes, je kunt dichtbij uitstappen bij Suresnes Lonchamp als je met de T2 gaat. Het is wel in zone 3, dus je bent iets meer kwijt als je naar het centrum van Parijs wilt. Het zijn mooie schone trams en ongeveer bij halte Belvedère zie je in de verte de Eiffeltoren.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Liesbeth, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel vlakbij Bois de Boulogne
Fijn, modern hotel met vriendelijk personeel. Stijlvol ingericht, fijne kamer, schoon & heerlijke douche
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

S.P.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice!
Net hotel, snel/kordaat geholpen. Enigszins kleine kamer, maar met goede & smaakvolle inrichting

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Prima hotel voor een bezoekje aan Parijs. De kamers zijn niet heel groot maar voldoende voor een weekendje. Het enige minpuntje was het erg kleine 2 persoonsbed. Met het openbaar vervoer zit je binnen 25 minuten in het centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

B., Uden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Prima hotel op 2 min. lopen vanaf tramlijn 2 naar La Defense. Hier kun je overstappen op Metrolijn naar de stad. Tickets worden verkocht via automaat op alle stations ook als je op de tram stapt. Je hebt hiervoor een kaartje nodig met 1 - 3 zones. Je bent min. 30 minuten aan het reizen voor je in de stad bent maar zowel de metro als tram werken perfect. Wij waren met volwassenen op 1 kamer en dat was goed. Tweepersoonsbed en een loveseat die uitgeklapt was. Alles zeer schoon. Het enige minpunt van de kamer was de airco die ook als verwarming dienst doet en deze werkte niet. Personeel zeer behulpzaam en correct. Parkeren in het weekend is vijftien euro per dag en dan sta je in de garage onder het hotel.

10/10 – Uitstekend

Alex, purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een verassing!!!
Fris, netjes, compleet en betaalbaar. 4 begrippen die het hotel typeren. Fris in de zin van modern en toch sfeervol. Kamers waren echt ruim. We zaten aan de voorkant.(kamer 403) "s morgens bij het openen van de balkondeuren keek ik naar de Eiffeltoren. Hotel had fitneszaaltje, huiscomputer, gratis wifi met code, dakterras en bar. Ontbijt hadden wij niet. Kostte 15 euro, vonden wij pittig. Boulangerie zit op nog 3 minuten lopen van het hotel. Tram/treintje naast het hotel. 3 haltes verder naar La Defense. Vanuit daar zit je op het metro en treinnetwerk en kom je overal.

10/10 – Uitstekend

Elaidi, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel
Erg vriendelijk, schoon, goede bedden, heel goed voor weinig geld, goed hotel. Tram om de hoek.

8/10 – Goed

Hayley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a lovely 2 night stay at this property. The staff were all so friendly and helpful. Bed was a nice size, firm but comfortable. There was a good variety of options for breakfast. The hotel was a block away from the tram so was easy enough to get into Paris. The only thing is that the rooms are not at all sound proof so it’s easy to get woken up by people coming in/leaving late. Overall I have a great stay. It definitely met my expectations

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really liked how close it is from the transportation station, even that is not exactly in the downtown Paris, I was able to see the Eiffel Tower from my room so I couldn’t forgot that I was there 😍 Staff is amazing, they speak several languages and I didn’t have any issues with communication in English or Spanish. I’m really grateful to have chosen this hotel
Reactie van The Reception op 26 apr 2024
Dear Vanessa,Firstly we'd like to thank you for choosing us and for taking the time to express your satisfaction. We are delighted you equally enjoyed your Eiffel tower view room alongside the other amenities of the hotel, like free water free water and coffee, wifi and the unlimited access to the must sees of Paris. The strenght of Atrium resides in its amazing, passionate, professional staff and we are proud they were able to assist you always and contributed to the beauty of your stay.It was our pleasure welcoming you and we hope to host you once again.Best Regards,

8/10 – Goed

Najat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Souâd op 28 feb 2024
Chère Najat, Nous vous remercions tout d'abord de nous avoir choisi et pour vos aimables paroles ! Nous sommes ravi d’apprendre que vous avez apprécié l’ambiance chaleureuse de nos chambres, ainsi que la décoration et le design de notre établissement. Notre emplacement privilégié, à proximité de Paris et entouré de verdure, est en effet un atout majeur. C'était un véritable plaisir de vous avoir eu parmis nous. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans notre charmant établissement ! Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Yannick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Un bon accueil, un service, propreté des chambres, il devrait juste remettre un peu plus de choses au petit déjeuner. Et vérifier régulièrement que l ensemble des chaînes TV soient présentes.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Souâd op 28 feb 2024
Cher Yannick, Nous vous remercions tout d'abord de nous avoir choisi et pour vos aimables paroles ! Nous sommes ravi d’apprendre que vous avez apprécié l’ambiance chaleureuse de nos chambres, ainsi que la décoration et le design de notre établissement. Notre emplacement privilégié, à proximité de Paris et entouré de verdure, est en effet un atout majeur. C'était un véritable plaisir de vous avoir eu parmis nous. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans notre charmant établissement ! Cordialement,

8/10 – Goed

JACQUES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Souâd op 28 feb 2024
Cher Jacques, Quel plaisir de vous lire ! Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris de votre temps précieux pour évaluer votre séjour à l'Atrium. Nous sommes ravies d'apprendre que votre séjour ainsi que notre établissement étaient à la hauteur de vos attentes, votre satisfaction nous est primordial. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement, Célia

8/10 – Goed

Annie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Reception. op 23 feb 2024
Dear Mrs. Spedding,Thanks for taking the time to express your satisfaction regarding your experience in our hotel. It was our pleasure to welcome you and we hope to host you once again.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

BEATRIZ

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Souâd op 20 feb 2024
Chère BEATRIZ, Quel plaisir de vous lire ! Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris de votre temps précieux pour évaluer votre séjour à l'Atrium. Nous sommes ravies d'apprendre que votre séjour ainsi que notre établissement étaient à la hauteur de vos attentes, votre satisfaction nous est primordial. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement

10/10 – Uitstekend

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Souâd op 20 feb 2024
Cher Christophe, Quel plaisir de vous lire ! Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris de votre temps précieux pour évaluer votre séjour à l'Atrium. Nous sommes ravies d'apprendre que votre séjour ainsi que notre établissement étaient à la hauteur de vos attentes, votre satisfaction nous est primordial. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Stefan

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Souâd op 21 feb 2024
Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Bueno, pero aun por mejorar
El hotel es cómodo y desde el front desk hay un 1muy buen servicio. Sin embargo la limpieza de la habitación, casi nula y habia dificultades de idioma para con otros miembros del staff, entendiendo que la mayoria de personas allí, son turistas
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Souâd op 21 feb 2024
Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois. Cordialement,

6/10 – Redelijk

kemal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eingangstür ist nicht dicht genug, im Flur hört Man alles und das Bad keinen Tür hat. Parkplatzgebühr von 19€ pro Tag zu hoch. Sehr freundliche Mitarbeiter
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Die Rezeption. op 23 feb 2024
Lieber Kemal, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu kommentieren. Es tut uns leid zu hören, dass Sie das Atrium-Erlebnis nicht in vollem Umfang genießen konnten. Wenn wir das bereits erwähnt hätten, hätten wir die notwendigen Vorkehrungen getroffen und Ihr Zimmer gewechselt. Wir haben ein Konzept für einige Räume, die ohne Badezimmertüren gestaltet und durch Vorhänge weit voneinander getrennt sind, um ihnen einen anderen Charme und eine andere Schönheit zu verleihen. Es tut uns leid, dass Sie den Preis unserer sicheren Tiefgarage als erhöht empfunden haben, da wir unser Bestes getan haben, um dies im Hinblick auf die anfallenden Kosten zu begrenzen.Es war uns eine Freude, Sie bei uns begrüßen zu dürfen, und wir hoffen, Ihnen bei Ihrem nächsten Aufenthalt ein noch besseres Erlebnis bieten zu können.Beste grüße,

10/10 – Uitstekend

INES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souâd op 9 jan 2024
C'est merveilleux de savoir que vous avez passé un séjour magnifique et que vous avez été bien accueilli! Nous sommes ravis que les chambres spacieuses et propres ainsi que les délicieux petits déjeuners aient contribué à votre satisfaction. Nous espérons vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience aussi agréable!L'équipe de l'Hôtel Atrium

8/10 – Goed

WEN MING

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Souâd op 9 jan 2024
C'est merveilleux de savoir que vous avez passé un séjour magnifique et que vous avez été bien accueilli! Nous sommes ravis que les chambres spacieuses et propres ainsi que les délicieux petits déjeuners aient contribué à votre satisfaction.Nous espérons vous revoir bientôt pour une nouvelle expérience aussi agréable!L'équipe de l'Hôtel Atrium

10/10 – Uitstekend

Sulejman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souâd op 4 jan 2024
Bonjour, Merci beaucoup pour votre message! Nous sommes ravis de savoir que vous appréciez l'ambiance agréable ici. Bien à vous, L'équipe de l'Hôtel Atrium

10/10 – Uitstekend

Haeusng

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Souâd op 26 dec 2023
Dear Haeusng,Thank you for staying at Hotel Atrium and for sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

8/10 – Goed

Miriam John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Souâd op 26 dec 2023
Chère Miriam,Merci pour cet avis qui est une belle récompense pour notre équipe. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous revoir prochainement. Chez les hôtels HappyCulture, nous faisons tout pour que nos clients de loisirs et d’affaires soient happy en voyage ! Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Souâd op 26 dec 2023
Cher Emmanuel, Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis sur votre récent séjour à l'Atrium. Toute l'équipe est ravie d'apprendre que l'hôtel ainsi que nos services étaient à la hauteur de vos attentes. Nous espérons pouvoir vous accueillir une nouvelle fois. Bien cordialement, L'équipe Atrium

2/10 – Ontzettend slecht

Bruno

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

DIANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los cuartos que se nos asignaron eran de muy buen tamaño, muy limpio, excelente atencion del personal y el hotel esta ubicado a 1 cuadra de una estacion de tren que te lleva a las principales lineas del metro. Precio justo.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van La Réception op 14 nov 2023
Querida Diana:Nos complace saber que le brindamos un excelente servicio tanto en calidad como en cantidad. Nuestro objetivo es hacerte sentir como en casa y hacer de tu estancia una experiencia inolvidable. Le agradecemos por tomarse el tiempo para compartir su experiencia y esperamos darle la bienvenida nuevamente.El más cálido saludo,El equipo de Atrium.

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incroyable
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Souâd op 8 nov 2023
Chère Sylvie,Merci pour cet avis qui est une belle récompense pour notre équipe. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous revoir prochainement. Chez les hôtels HappyCulture, nous faisons tout pour que nos clients de loisirs et d’affaires soient happy en voyage ! Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Vicki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, modern hotel with great breakfast. Amazing view of Eiffel Tower. Not much around hotel as far as eateries.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van the Atrium team op 26 okt 2023
Dear Vicki,Thank you for taking the time to share your experience in our establishment. We are happy to hear that you have appreciated all of our services. It will be a real pleasure for us to welcome you again during your next stay in Suresnes . We cannot wait to welcome you again. The whole team wish you a very nice day. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Leilani

Reisde met familie
Maybe we arrived at the wrong time, since maintenance was being done on the hotel, and so it was noisy with all the pounding. It was away from many restaurants and we had to order thru Uber eats most of the time. Not accessible to stores and food places. Beds were clean anyway and no bedbugs. Frontdesk staff too were accommodating.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Reception. op 3 nov 2023
Dear Leilina,Thanks for taking out the time to share your experience. We are sorry to know we didn't mmet all your expectations and the inconvenience due to the noise which was carried out briefly in the afternoon. Depending on our guests culinary preferences we always propose the fast food joints for a quick pasta or burger at two minutes on foot or a six minute walk into the city center for a wider variety of delicacies. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

8/10 – Goed

Shanice

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Very good stay
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Reception. op 26 okt 2023
Dear Shanice,Thank you for staying at Hotel Atrium and for sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

10/10 – Uitstekend

Cherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked everything. It was tidy, the staff was always polite and you have several transfer possibilities a few minutes away from the hotel. If I visit France again, I would go there again! :)
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Reception. op 17 okt 2023
Dear Cherine,Thank you for staying at Hotel Atrium and for sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations.We hope to have the chance to welcome you again.Warmest Wishes,

10/10 – Uitstekend

Sefa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van La Réception op 12 okt 2023
Cher Client,Merci d’avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous sommes si heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre propriété. Notre objectif est toujours de dépasser vos attentes. Si nous pouvons vous aider lors de votre prochain séjour, n’hésitez pas à nous le faire savoir. Nous espérons vous voir bientôt.

8/10 – Goed

Charles, Gwynn Oak

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad was great and helpful. The breakfast was better than expected. The hotel was well worth the stay!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The Atrium team. op 28 sep 2023
Good Day Sir Stafford,We are pleased to have made your stay quite memorable. Thanks for taking the time to express your satisfaction with our services.We hope to make your next stay even more memorable.Yours Truly,

6/10 – Redelijk

Takahiro

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
ホテルは写真で見るよりも古く感じました。エレベーターが故障している期間がありました。無料のコーヒーサービスがロビーにあるのでありがたいです。部屋の広さは十分でした。裏側の部屋だったので、静かですが、少し暗く眺めは良くないです。部屋に一つ椅子があると良かったです。バスルームの掃除が少し不十分な箇所がありました。トラムの駅がすぐ近くで便利です。
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van The Reception. op 3 nov 2023
Dear Takahiri,We'd like to thank you for taking out the time to share your experience with us. We are sorry for the inconveniences encountered during your stay and we'd like to precise that the elevator was repaired on thesame day following. We are happy you appreciated our services and hope to host you once again to provide an even better experience and let you discover our other category of rooms.Cordially,

10/10 – Uitstekend

Melinda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay for a quick trip to Paris.
Reactie van The Reception. op 14 sep 2023
Good Day Mme Farrell,Thanks for taking out the time to leave your feedback, it was our pleasure to have you in our hotel. We are happy to have contributed to your meorable stay in the city of paris. We cannot wait to welcome you again.Best Regards,