Niet tevreden over de manier van omgang met de klanten.
Ik ben de laatste keer mijn hoofdkussen op de kamer vergeten, dit is waarschijnlijk gestolen door de kuisploeg (Tempur kussen). Zelfde dag gebeld, het personeel was niks bereid om mij verder te helpen. Enige mededeling die ze me doen: belt u ons morgen nog maar is terug. Vanaf dan de komende dagen bijna dagelijks gebeld, steeds hetzelfde antwoord gekregen.
Na twee weken, terug zelf gebeld naar het hotel, iemand anders aan de telefoon gekregen. Deze heeft op zijn minst mijn gegevens genoteerd en me in de namiddag zelf teruggebeld. Het kussen is niet terug gevonden, dus verloren gegaan. Achja zegt de man, het is dan ook al twee weken geleden sinds uw bezoek!!
Babybedje aanvragen, staat nooit klaar. Of we nu bellen, mailen, vermelden bij de boeking, ... Ze zijn zogezegd nooit op de hoogte.
Zaal waar het ontbijt geserveerd wordt is vuil (voeten plakken er aan de grond). Appelsap en fruitsap automaat is bijna altijd leeg.
Jammer, want we waren echt fan van de locatie en het hotel.
Het valt op dat het nieuw eraf is en dat ze alles wat laten slabbakken.
Na enige slechte ervaringen zullen we andere hotels uitproberen in de omgeving.
Jammer want ze hadden aan ons een zeer goede klant (op twee jaar tijd ongeveer 20 overnachtingen).