Tweepersoonskamer | Babybedden (toeslag), extra bedden (toeslag), gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Luxor Bastille Hôtel

2 out of 5
Luxor Bastille Hôtel
22 Rue Moreau, Paris, Paris

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 64 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 45 van 311 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Leny

Reisde met partner
Positief: Netheid
Schone kamer, prima ligging maar geen faciliteiten, maar een handdoek voor twee personen, bed was veel te zacht
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Twee nachten voor €100 in het centrum van Parijs, prima hotel voor gasten die geen luxe hoeven maar wel een goed bed.

2/10 – Ontzettend slecht

S. de Vries

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vies sanitair. Te weinig handdoeken. Moest zelf het personeel wekken om op afgesproken tijd, 07.00 uur te ontbijten. Ook was er onduidelijkheid over de betaling. Locatie en buurt zijn prima, dichtbij station op weg naar Zuid-Frankrijk. Prijs-kwaliteitverhouding klopt niet. Voor een dergelijk hotel wil ik ook weinig betalen. Voor deze prijs verwacht ik meer hygiëne en service. Geen aanrader!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien et très sympa.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Luxor Bastille Team op 12 mei 2024
Bonjour.Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour chez nous vous a satisfait. Notre équipe met le cœur à l'ouvrage dans ces prestations et est heureuse d'apprendre le retour que vous en faite.Au plaisir de vous revoir bientôt.Cordialement Luxor Bastille Hotel

8/10 – Goed

Jean-Louis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

PATRICK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne expérience
Excellent rapport qualité prix. Accueil et service impecables. Quartier calme et tres bien positionné entre Gare de Lyon et Bastille.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jean-Louis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très calme, bonne literie, personnel sympathique
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Etienne op 24 nov 2023
BonjourNous sommes ravis que nos prestations aient satisfait vos attentes et vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire. Vos commentaires nous vont droit au cœur et poussent nos équipes à ce dépasser.Nous vous transmettons nos sincères salutationsBien cordialement l'équipe Luxor Hôtel

2/10 – Ontzettend slecht

PHILIPPE

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

jean-pierre

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel sans chauffage
J’ai passé deux nuits horrible dans cet hôtel. J’ai eu très froid et le patron refuse d’allumer le chauffage
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mélanie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenable
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ezéchiel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Michael, Hackney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Clémence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Pierre-Henri

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Upio

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Stephane

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas du tout agreable, j’ai pas du tout aimé
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel près de la gare de Lyon, accessible à pied. Chambre jolie et refaite, ascenseur, propre, personnel agréable.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Luxor Bastille Team op 28 apr 2024
Bonjour;Nous sommes heureux d'apprendre que notre qualité de service et de convivialités est su vous satisfaire. Nous mettons tout en œuvre pour vous accompagné au mieux durant votre séjour.Au plaisir de vous revoir bientôt.

2/10 – Ontzettend slecht

ALVARO

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Christy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hailey

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid at all costs
Owner is a scammer. It’s not clean at all. They don’t even change the sheets between stays. It was disgusting and the owner is very disrespectful and rude towards customers. Hotels.com weren't any help either. They still made us pay the entire rate even though we left as the room was gross
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

tiana

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Camille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank you for making our Paris vacation wondweful!
Perfect hotel! Not only was it very clean (every day the staff cleaned our room!), but I always felt safe and comfortable. The staff was very good. They were attentive, kind and always helpful. I would be happy to stay there for every visit to Paris.
10 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

STEPHANE

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

tierri

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Valentina

1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

isabelle

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très moyen
Pas de chauffage avant 20h dans l'établissement. Heureusement le personnel est agréable
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Louis-Jehan

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Louna

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Pierre

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
pas cool du tout
J'ai eu la malchance de tomber sur une chambre dans laquelle le chauffage ne marchait pas, la chasse d'eau défectueuse (bruit infernal si le robinet reste ouvert)
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

THIERRY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

THIERRY

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

sandrine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Stephanie

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

ÇINAR

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Abdellah

2/10 – Ontzettend slecht

harlarty

3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

LUDOVIC

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Lucas

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Problèmes d’humidité dans l’hôtel ce qui rend le séjour désagréable.
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

ERIC

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
SITUATION
2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Cedric

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pas d’eau chaude…
Hôtel dans un état fatigué, pas d’eau chaude le matin 220€ la chambre : inacceptable
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Armando

Reisde met familie
Daño en ascensor esto provocó molestia por estar en el cuarto piso para el trasladado de maletas y otros
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolas

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Mathilde

1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Loic

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Demandé chambre avec lit double pour deux nuits. Pas de changement de fait suite erreur Dans la douche baignoire impossible de se mettre debout sous la douche. Eau chaude tiède Chauffage ne fonctionné pas Serviette minuscule Bref très mauvais souvenir rapport qualité prix catastrophique
2 nachten verbleven in september 2022