Protur Naisa Palma Hotel
Hotel in Beaux-Arts-stijl in Palma de Mallorca, met een volledig uitgeruste spa, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Protur Naisa Palma Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 143
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(43 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1 Adult + 1 Child) laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (1 Adult + 1 Child)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer de Simó Ballester 6, Palma de Mallorca, Illes Balears, 07011
Over deze accommodatie
Protur Naisa Palma Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Saratoga
Hotel Saratoga
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 146
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie wordt aangerekend. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april EUR 0.83 per persoon, per nacht tot 9 nachten en daarna EUR 0.41. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.30 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 1.65. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 14 voor volwassenen en EUR 14 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 18 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Protur Naisa Palma Hotel Palma de Mallorca
Protur Naisa Palma Palma de Mallorca
Protur Naisa Palma
Protur Naisa Palma Palma Mall
Protur Naisa Palma Hotel Hotel
Protur Naisa Palma Hotel Palma de Mallorca
Protur Naisa Palma Hotel Hotel Palma de Mallorca
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Protur Naisa Palma Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dimitri
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dimitri
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met een groep
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Dean
Reisde met een groep
21 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, clean hotel
Dean
4 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
paul
6 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel op top locatie
paul
5 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
YANNICK
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
central new clean hotel
YANNICK
4 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gloednieuw en erg smaakvol en comfortabel
Jan
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Kristina
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VAKANTIEGEVOEL
Kristina
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
helma
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf in Palma
helma
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Patrícia
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrícia
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Helen, Chicago
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
18 okt 2025
Jean
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ed
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ed
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TERESA
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TERESA
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hannah
Reisde met een groep
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Charmaine
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charmaine
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rory
25 aug 2025
Rory
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lukas, Hamburg
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukas
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Janne Giske
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janne Giske
3 nachten verbleven in juli 2025








