Villa Terrace Omura Hotels & Resorts
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie in Omura
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Villa Terrace Omura Hotels & Resorts





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite (Top Floor) laden

Junior suite (Top Floor)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een bubbelbad
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een bubbelbad
Alle foto's voor Premium suite (Grande) laden

Premium suite (Grande)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een bubbelbad
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een bubbelbad
Twin - Non-Smoking
Japanese-Western mixed
Twin
Twin
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

25-189 Saiwaimachi, Omura, Nagasaki, 856-0836
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Omura Station Hotel
Omura Station Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 126 beoordelingen
De prijs is € 60
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
VILLA TERRACE OMURA HOTELS RESORTS Hotel
VILLA TERRACE HOTELS RESORTS Hotel
VILLA TERRACE OMURA HOTELS RESORTS
VILLA TERRACE HOTELS RESORTS
Terrace Omura Hotels & Resorts
VILLA TERRACE OMURA HOTELS & RESORTS Hotel
VILLA TERRACE OMURA HOTELS & RESORTS Omura
VILLA TERRACE OMURA HOTELS & RESORTS Hotel Omura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Villa Terrace Omura Hotels & Resorts
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Yuki
Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuki
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
KENSUKE, OSAKA
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENSUKE
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
antoine
Zakenreiziger
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
antoine
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Tanaka
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
結婚記念日にステキな時間
Tanaka
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
MOTOAKI
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOTOAKI
2 nachten verbleven in december 2018