Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kinugawa Kanaya Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 564
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, Meerdere bedden, niet-roken laden

Standaard kamer, Meerdere bedden, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Veranda
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Suite (Club Floor, with view from bath) laden

Suite (Club Floor, with view from bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Veranda
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Kamer (with open-air bath) laden

Kamer (with open-air bath)
Hoogtepunten
Veranda
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1394 Kinugawa Onsen Ohara, Nikko, Tochigi-ken, 321-2522
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 564 beoordelingen
De prijs is € 270
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kinugawa Kanaya Hotel Nikko
Kinugawa Kanaya Hotel
Kinugawa Kanaya Nikko
Kinugawa Kanaya
Kinugawa Kanaya Hotel Nikko
Kinugawa Kanaya Hotel Ryokan
Kinugawa Kanaya Hotel Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kinugawa Kanaya Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alina
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alina
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yasushi
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasushi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
????
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
まこと
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まこと
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sangho
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sangho
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met een groep
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SHIGEKAZU
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEKAZU
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
さきこ
10 jul 2023
さきこ
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Gabriele
5 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriele
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Toshiya
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toshiya
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
yin peng
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
yin peng
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Hiroshi, 東京都千代田区
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
源泉かけ流しの部屋風呂とショコラティエの絶品チョコレート
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おかげさまで良い休暇を過ごすことが出来ました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Masato
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゴールデンウィーク直前の滞在
Masato
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Kanako
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
特別な1日に!
Kanako
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
matsukawa
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matsukawa
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019