Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Toshogu-heiligdom
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Tochigi Nikko





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 107
3 dec - 4 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1541-3 Tokorono, Nikko, Tochigi, 321-1421
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Gelijkaardige accommodaties

Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Hotel Classic
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 156
26 nov - 27 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko Hotel
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko Hotel Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
M.J. van der
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M.J. van der
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
dirk, Bergen
Reisde met een groep
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dirk
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Boudewijn Alting von
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boudewijn Alting von
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Daniel
22 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kelly
Reisde met een groep
18 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
ho-lin
14 nov 2025
Positief: Netheid
ho-lin
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Hilary
Reisde met familie
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilary
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Reinhold
Reisde met partner
11 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reinhold
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Kan
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lorraine Anne
Reisde met familie
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lorraine Anne
3 nachten verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Paul
Reisde met partner, Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Paul
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Reinhold
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reinhold
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Karla
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karla
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shinobu
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jun
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
takamitsu
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takamitsu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mio
29 aug 2025
Mio
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 out of 10 !!
Michael
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in augustus 2025








