The Gran Resort Amanohashidate
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Motoise Kono-heiligdom
Fotogalerie voor The Gran Resort Amanohashidate





Beoordelingen
8,4 op 10 – 
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 83
6 nov - 7 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet 
Een haardroger 
Waterkoker 
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet 
Een haardroger 
Waterkoker 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

203-1 Nakano, Miyazu, Kyoto, 629-2232
Over deze accommodatie
The Gran Resort Amanohashidate
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Zwembad
 - All-inclusive
 - Parkeren inbegrepen
 - Gratis wifi
 
8.2 van 10, Zeer goed, 360 beoordelingen
De prijs is € 58
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 15 jaar oud.
 
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
 
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen 
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 京都府宮津保健所指令6衛第447
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Gran Amanohashidate Miyazu
The Gran Resort Amanohashidate Ryokan
The Gran Resort Amanohashidate Miyazu
The Gran Resort Amanohashidate Ryokan Miyazu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Gran Resort Amanohashidate
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Kinuko
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Kinuko
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
寿亀
20 aug 2025
寿亀
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Virgile, Montréal
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Virgile
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met partner
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MIKIKO
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
見晴らし最高
MIKIKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ting
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Ting
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Asli Sena
7 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Asli Sena
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CHI-CHUN
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


CHI-CHUN
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TOSHIHIRO
1 jun 2025
Positief: Personeel en service
TOSHIHIRO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuk Ching
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuk Ching
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MINGCHENG
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MINGCHENG
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Cheung
13 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cheung
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
???
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
?
16 okt 2024
?
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
masaru
Reisde met familie
4 okt 2024
Negatief: Netheid
masaru
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Tetsuo
Reisde met familie
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuo
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
YUI
26 sep 2024
Positief: Personeel en service
YUI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SUK LING, Kowloon
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUK LING
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
CHIHCHIANG
27 jul 2024
CHIHCHIANG
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Cheng yun
Reisde met familie
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheng yun
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
サツキ
4 jul 2024
サツキ
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Susan
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Susan
2 nachten verbleven in juni 2024








