Aoshima Grand Hotel
Hotel voor zon, zee en strand
Fotogalerie voor Aoshima Grand Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
19 nov - 20 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (JPN Western Style) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken, uitzicht op bergen (JPN Western Style)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een ligbad
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zee laden

Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-16-64, Aoshima, Miyazaki, Miyazaki, 889-2162
Over deze accommodatie
Aoshima Grand Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn ANA Miyazaki by IHG
Holiday Inn ANA Miyazaki by IHG
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 81
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aoshima Grand Hotel Miyazaki
Aoshima Grand Miyazaki
Aoshima Grand
Aoshima Grand Hotel Hotel
Aoshima Grand Hotel Miyazaki
Aoshima Grand Hotel Hotel Miyazaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aoshima Grand Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sunghyuk
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunghyuk
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
NOZAKI
13 aug 2025
NOZAKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
?
4 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Terry, Gloucester
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
13 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Hiroshi
28 jun 2025
Positief: Personeel en service
Hiroshi
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Clement Chi Lok
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome location with natural beauty
Clement Chi Lok
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ゆみこ
Reisde met een groep
29 apr 2025
Positief: Personeel en service
ゆみこ
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
John
5 apr 2025
It's ok nothing fancy
John
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Kam Hung
2 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Hung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ひろゆき
Reisde met een groep
14 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
ひろゆき
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chonnarit
Reisde met familie
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chonnarit
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Lai Fung Esther
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai Fung Esther
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
TAKESHI
25 jan 2025
TAKESHI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Iwamoto
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iwamoto
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Erin
Reisde met familie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erin
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
mai
Reisde met een groep
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mai
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Sayaka
29 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Anthony
25 nov 2024
Anthony
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
DONGCHUL
Reisde met familie
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아오시마그랜드호텔
DONGCHUL
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
AKihiro
Zakenreiziger
20 nov 2024
AKihiro
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
ケンジ
17 okt 2024
ケンジ
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Tetsuya
Reisde met familie
2 okt 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuya
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
TADASHI
26 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
TADASHI
3 nachten verbleven in september 2024








