Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15 Rue du Bois, Mauregard, Seine-et-Marne, 77990
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

ibis budget Roissy CDG Paris Nord 2
ibis budget Roissy CDG Paris Nord 2
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
7.4 van 10, Goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 20.00 per voertuig (retour)
- Toeslag voor lang parkeren: EUR 64 per week
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Airport Hotel
Hotel Airport
Airport Hotel Mauregard
Airport Mauregard
Airport Hotel Hotel
Airport Hotel Mauregard
Airport Hotel Hotel Mauregard
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Airport Hotel
Beoordelingen
6,2
6,6/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
13 apr 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Jacques, Amsterdam
25 okt 2018
Positief: Comfort kamer
Jacques
2 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Roef, Belgium
25 jun 2015
Basic but ok
Roef
8/10 – Goed
Yannick
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très satisfait
Yannick
1 nacht verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
RICHARD
Reisde met familie
14 mrt 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
RICHARD
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Julian
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julian
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Yvonne, Glasgow
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
12 feb 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Mickael
Reisde met familie
23 dec 2019
Mickael
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Dave
Zakenreiziger
22 dec 2019
Dave
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 dec 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Philippe
Zakenreiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
SOPHIE
4 dec 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EXTRÊMEMENT DÉCEVANT - REÇU COMME UN NUMÉRO



SOPHIE
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Jean-Michel
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Michel
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Vincent
Zakenreiziger
15 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vincent
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Richard
Zakenreiziger, Reisde met partner
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Yady, Colombia
21 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yady
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ok til prisen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Said
9 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très vétuste
Said
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sale
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
David
30 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
David
1 nacht verbleven in september 2019