Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lombok Astoria Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite, 1 queensize bed laden

Junior suite, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (2 Single Bed) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden (2 Single Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Studio, 1 kingsize bed, roken (Golden Studio) laden

Studio, 1 kingsize bed, roken (Golden Studio)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Grand tweepersoonskamer, 1 queensize bed (Grand Deluxe) laden

Grand tweepersoonskamer, 1 queensize bed (Grand Deluxe)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Jendral Sudirman 40 Rembiga, Mataram, Mataram, ID, 83239
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000–150000 voor volwassenen en IDR 100000–150000 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Golden Tulip Mataram Lombok Hotel
Golden Tulip Mataram Lombok
Golden Tulip Lombok
Lombok Astoria Hotel Mataram
Lombok Astoria Mataram
Lombok Astoria
Lombok Astoria Hotel Hotel
Lombok Astoria Hotel Mataram
Lombok Astoria Hotel Hotel Mataram
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lombok Astoria Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
GENNARO
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GENNARO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mathieu
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathieu
8 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Eva
24 mei 2025
Eva
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kazuto, Ashikaga Tori6
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuto
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dariusz
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Dariusz
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thibaut
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thibaut
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sakura
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakura
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hyunjin
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
추천받아서 다녀왔는데
Hyunjin
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Stacy
Reisde met partner
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacy
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ebrahim
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ebrahim
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Frederik
Reisde met een groep
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederik
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Per-Magnus
Reisde met familie
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra boende
Per-Magnus
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Richard
14 jun 2024
Richard
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Takeshi
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Takeshi
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Johanne
18 sep 2023
Johanne
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Khaoula
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre propres et confortables
Khaoula
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Syed Afiq
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Syed Afiq
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
kang hae
9 jun 2023
kang hae
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
GABSIK
Zakenreiziger
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전망을 선호한다면 대만족
GABSIK
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Jackie
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jackie
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Afzan Ermeyanti, Kuala Lumpur
29 nov 2022
Afzan Ermeyanti
10/10 – Uitstekend
Jong
30 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jong
3 nachten verbleven in augustus 2022