Grand Inn Hotel Mataram

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Mataram

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Arya Banjar Getas, Sekarbela, Mataram, Nusa Tenggara Barat, 83114

In de buurt

  • Museum Negeri Nusa Tenggara Barat - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Lombok Epicentrum Mall - 4 min. rijden - 3.6 km
  • NTB islamitisch centrum - 5 min. rijden - 5.6 km
  • Winkelcentrum Mataram - 7 min. rijden - 5.8 km
  • Strand van Senggigi - 17 min. rijden - 14.1 km

Lokaal vervoer

  • Lombok (LOP-Lombok Intl.) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪RM. Sukma Rasa Loang Baloq - ‬10 min. wandelen
  • ‪Rumah Makan Khas LOMBOK Tanjung Karang - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bakso Bagong - ‬14 min. wandelen
  • ‪Taliwang Khas "Pak Udin - ‬20 min. wandelen
  • ‪Lesehan Sekarbela - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Inn Hotel Mataram

Hoogtepunten van de accommodatie
Een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Grand Inn Hotel Mataram. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Een vergaderruimte, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Grand Inn Hotel Mataram hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je IDR 300000 per huisdier, per nacht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: IDR 300000 per huisdier, per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Mataram
Grand Inn Hotel Lombok/Mataram
Grand Inn Hotel Mataram Hotel
Grand Inn Hotel Mataram Mataram
Grand Inn Hotel Mataram Hotel Mataram

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Inn Hotel Mataram?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per huisdier, per nacht.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Grand Inn Hotel Mataram inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Inn Hotel Mataram uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Inn Hotel Mataram een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Grand Inn Hotel Mataram?

Dit hotel in Mataram ligt en op 5 km afstand van Museum Negeri Nusa Tenggara Barat, Lombok Epicentrum Mall en NTB islamitisch centrum. Immigratiekantoor Mataram ligt op 4,7 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Inn Hotel Mataram

6,0

7,0

Netheid

4,0

Locatie

6,6

Personeel en service

5,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cukup sekali aku merasaaaa, berdendang.

AC kayaknya dah lama gak dibersihkan, dinginnya gak nendang lagi. Exhaust Fan di kamar mandi mati jadi pengab dan bau toilet masuk ke kamar. Fasilitas Hotel tidak terpelihara dengan baik.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel in Moslem area of Lombok

This Hotel is quite good in as far as its fairly new and strong and with stood 3 Earth quakes while i was there 7.4 - 5.4 -6.9 and did relativily little damage so was pleased with that aspect . Hotel is in in a strong moslem area with nothing here to interest the western foreigner except if you want to listen to the Mosque early morning and night and have a speaker close to Hotel . Walking distance to the beach No food around here and definately no Beer . Hotel food is Rice or Noodle Nasagoreng for Breakfast Not a Buffet Breakfast as said . Need to catch a taxi back to Segiggi if you wand good food and drinks with bars and restaurants The Hotel and staff as such were very friendly but English is very limited by staff which is understandable for this area. But all in all was a pleasant stay in a fairly clean hotel big rooms and good hotwater
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
mediocre
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Julie, Australia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Great sized room and bed though difficult location

Grand Inn Hotel provides guests with rooms that are great value for money. The room was large and the bed was most likely a king size which was great when sharing with a friend. There was plenty of room to fit suitcase, a small bench with a kettle and a wardrobe. The TV was also a nice luxury with a few channels with movies in English! The bathroom was difficult as, like most showers in Indonesia, you shower with no shower curtain or glass walls so the show bathroom flooded and took a long time to drain away all the water. The staff were very friendly and the manager was very good at making us feel comfortable and welcome. However, it was sometimes difficult to communicate with some of the staff as they spoke limited English. The only real disappointment for this hotel was the location. You cannot walk to any nice beaches, scenery or even shops and markets. You have to catch a taxi or get a driver which is relatively expensive as most of the places to see are 1-2 hours drive away. The taxi drivers are also less friendly in this particular area and try to charge you higher fees than even their meters so you need to be extra careful to not be scammed and ripped off as a tourist.